This is an old revision of the document!
Snake Game
Introducere
Acest proiect este destinat persoanelor cărora le place in timpul liber sa joace un clasic joc de snake.
Regulile acestui joc sunt destul de simple, se da un sarpe care isi cauta prada fara sa isi muste coada din greseala, atunci jocul se incheie. Sarpele se poate misca in 4 directii si are pereti de care daca se ciocneste pierde.
Descriere generală
Se va lega de o placa de arduino uno un modul cu matrice de leduri si un modul accelerometru si giroscop cu 3 axe. Modulul accelerometrului reprezinta telecomanda prin care se indica directia pe care sarpele trebuie sa o urmeze. Prima oara modulul trebuie stabilizat pe o suprafata plana si apoi inclinat in functie de directia in care vrem sa mearga sarpele.
Hardware Design
Listă componente:
Schema electrică
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
Schema bloc:
Schema electrică:
Cod sursă:
Jurnal
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF
Hardware Design
Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:
listă de piese
-
diagrame de semnal
rezultatele simulării
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, Arduino)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
Rezultate Obţinute
Concluzii
Download
Jurnal
>16.05 - inca am bug-uri la partea de soft si pe hard am asamblat proiectul
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF