This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2022:rstanescu:snake-game [2022/06/02 00:32] cristian.ciopa [Software Design] |
pm:prj2022:rstanescu:snake-game [2022/06/02 01:02] (current) cristian.ciopa [Schema Electrica] |
||
---|---|---|---|
Line 13: | Line 13: | ||
===== Descriere generală ===== | ===== Descriere generală ===== | ||
Se va lega de o placa de arduino uno un modul cu matrice de leduri si un modul accelerometru si giroscop cu 3 axe. Modulul accelerometrului reprezinta telecomanda prin care se indica directia pe care sarpele trebuie sa o urmeze. Prima oara modulul trebuie stabilizat pe o suprafata plana si apoi inclinat in functie de directia in care vrem sa mearga sarpele. | Se va lega de o placa de arduino uno un modul cu matrice de leduri si un modul accelerometru si giroscop cu 3 axe. Modulul accelerometrului reprezinta telecomanda prin care se indica directia pe care sarpele trebuie sa o urmeze. Prima oara modulul trebuie stabilizat pe o suprafata plana si apoi inclinat in functie de directia in care vrem sa mearga sarpele. | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | == Schema Bloc: == | ||
+ | {{:pm:prj2022:rstanescu:schema_sumara.png?830|}} | ||
Line 24: | Line 29: | ||
* Modul de matrice pe LED-uri | * Modul de matrice pe LED-uri | ||
* Breadboard | * Breadboard | ||
- | |||
- | |||
- | {{:pm:prj2022:rstanescu:schema_sumara.png?830|}} | ||
===== Software Design ===== | ===== Software Design ===== | ||
Line 44: | Line 46: | ||
===== Schema Electrica ===== | ===== Schema Electrica ===== | ||
- | {{:pm:prj2022:rstanescu:schema.png?900|}} | + | {{:pm:prj2022:rstanescu:schematic_proiect_pm_2022-06-02.png?700|}} |