Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2022:rstanescu:snake-game [2022/05/29 23:19]
cristian.ciopa
pm:prj2022:rstanescu:snake-game [2022/06/02 01:02] (current)
cristian.ciopa [Schema Electrica]
Line 13: Line 13:
 ===== Descriere generală ===== ===== Descriere generală =====
 Se va lega de o placa de arduino uno un modul cu matrice de leduri si un modul accelerometru si giroscop cu 3 axe. Modulul accelerometrului reprezinta telecomanda prin care se indica directia pe care sarpele trebuie sa o urmeze. Prima oara modulul trebuie stabilizat pe o suprafata plana si apoi inclinat in functie de directia in care vrem sa mearga sarpele. Se va lega de o placa de arduino uno un modul cu matrice de leduri si un modul accelerometru si giroscop cu 3 axe. Modulul accelerometrului reprezinta telecomanda prin care se indica directia pe care sarpele trebuie sa o urmeze. Prima oara modulul trebuie stabilizat pe o suprafata plana si apoi inclinat in functie de directia in care vrem sa mearga sarpele.
 +
 +
 +
 +== Schema Bloc: ==
 +{{:​pm:​prj2022:​rstanescu:​schema_sumara.png?​830|}}
  
  
Line 24: Line 29:
   * Modul de matrice pe LED-uri   * Modul de matrice pe LED-uri
   * Breadboard   * Breadboard
- 
- 
-{{:​pm:​prj2022:​rstanescu:​snake-game-accelerometru.png?​600|}} 
  
 ===== Software Design ===== ===== Software Design =====
  
  
-<note tip> 
 Descrierea codului aplicaţiei (firmware): Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
   * mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, Arduino)   * mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, Arduino)
-  * librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib) +  * librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib,​LedControl,​ Wire
-</​note>​+  * mancarea sarpelui sclipeste  
 +  * tinere minte in memorie a corpului sarpelui 
 +  * afisarea scorului printand cifre tinute sub forma de matrice de 0 si 1 
 +  * afisare mesaj de win, in cazul de win 
  
  
Line 41: Line 46:
 ===== Schema Electrica ===== ===== Schema Electrica =====
  
-{{:​pm:​prj2022:​rstanescu:​schema.png?200|}}+{{:​pm:​prj2022:​rstanescu:​schematic_proiect_pm_2022-06-02.png?700|}}
  
  
Line 47: Line 52:
  
 <note tip> <note tip>
 +    ->20.05: Încurcarea pinilor de VCC si GND, fapt care a dus la arderea senzorului MPU-6050
 +    ->21.05: Cautarea intervalului in care senzorul MPU-6050 produce date pentru anumite pozitii
 +    ->24.05: Pierd codul si o iau de la capat
 +    ->26.05: Softul merge, insa nu stiam ca breadboard-ul meu este usor diferit
     ->29.05 Proiectul este functional.     ->29.05 Proiectul este functional.
 </​note>​ </​note>​
Line 54: Line 63:
 <​note>​ <​note>​
 Listă cu documente, datasheet-uri,​ resurse Internet folosite, eventual grupate pe **Resurse Software** şi **Resurse Hardware**. Listă cu documente, datasheet-uri,​ resurse Internet folosite, eventual grupate pe **Resurse Software** şi **Resurse Hardware**.
 +
 +
 -> https://​mschoeffler.com/​2017/​10/​05/​tutorial-how-to-use-the-gy-521-module-mpu-6050-breakout-board-with-the-arduino-uno/​ -> https://​mschoeffler.com/​2017/​10/​05/​tutorial-how-to-use-the-gy-521-module-mpu-6050-breakout-board-with-the-arduino-uno/​
 +
 -> https://​create.arduino.cc/​projecthub/​rishab8551/​arduino-snake-game-using-arduino-and-martix-6c230c -> https://​create.arduino.cc/​projecthub/​rishab8551/​arduino-snake-game-using-arduino-and-martix-6c230c
 </​note>​ </​note>​
pm/prj2022/rstanescu/snake-game.1653855559.txt.gz · Last modified: 2022/05/29 23:19 by cristian.ciopa
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0