This is an old revision of the document!


Bomb Mini-game 💣

Introducere

Proiectul are la bază dezamorsarea unei ”bombe” introducând un cifru/o combinație (apăsarea butoanelor într-o anumită ordine pentru a forma cod simplu. Timpul până la detonare va fi contorizat de un LED care v-a pâlpâi acompaniat de un bipait asemănător unei bombe reale. Intrucțiunile de descifrare vor fi oferite de către mine, iar introducerea unui cifru incorect va duce la pierderea jocului.

Am ales acest proiect, deoarece mi-a plăcut ideea de a face un puzzle-game și de a vedea câți oameni vor reuși să dezamorseze bomba.

Descriere generală

Se începe prin introducerea unui cod de ghicit. Ulterior, jucătorul va interacționa cu un keypad și cu LCD-ul, iar LED-urile vor reprezenta reușita sau înfrângerea (împreună cu afișarea unui mesaj pe LCD). Există posibilitatea de a șterge caracterele introduse, însă odată introduse 4 caractere plăcuța va verifica în totalitate codul (deci ultima cifră trebuie aleasă atent). Pentru a face lucrurile mai interesante, am adăugat un buzzer care va face sunete odată cu apăsarea keypad-ului.

Schema bloc:

Hardware Design

Listă de piese:

  • Arduino UNO Rev.3
  • LCD (I2C)
  • Rezistențe
  • LED-uri
  • Fire
  • Keypad (4×3, nu 4×4)
  • Breadboard

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2022/rstanescu/mihai.blacioti.1653767366.txt.gz · Last modified: 2022/05/28 22:49 by mihai.blacioti
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0