This is an old revision of the document!


Fingerprint Smart Lock

Introducere

Acest proiect implementeaza o incuietoare inteligenta cu verificare biometrica. Aceasta incuietoare se bazeaza pe citirea unei amprente si verificarea acesteia cu o amprenta preconfigurata pentru a determina daca utilizatorul poate sau nu sa deschida o usa.

Scopul proiectului este de a oferi o implementare cu securitate sporita pentru un produs foarte predominant in vietile noastre. Acest tip de securitate ofera un nivel ridicat de siguranta si pace utilizatorilor sai, asigurand faptul ca usile ce folosesc acest produs vor putea fi deschise doar de cine trebuie.

Idee de baza a proiectului a fost crearea unui sistem de incuietoare mai sigur si mai facil, ce nu necesita posesia unui obiect auxiliar pentru deschidere si care se foloseste de unul sau mai multi factori biometrici, ceva ce avem mereu in posesia noastra.

Acest produs este util deoarece poate inlocuii incuietorile clasice pe baza de cheie sau card su unele mai sigure si mai usor de utilizat.

Descriere generală

Initial, cat timp o amprenta de verificare nu este configurata, LED-ul RGB se va aprinde intermitent cu culoarea galben pentru a semnifica acest lucru. Utilizatorul poate apasa butonul pentru a incepe configurarea. Mai apoi acesta va fi nevoit sa puna degetul pe cititorul de amprenta pentru a inregistra amprenta. Dupa inregistrare cu succes, LED-ul se va aprinde verde pentru scurt timp iar mai apoi se va colora in rosu pentru a semnifica faptul ca usa este inchisa. Pentru a deschide usa, utilizatorul va trebui sa apese butonul si sa puna degetul pe cititorul de amprenta. In caz de succes, LED-ul se va face verde iar usa se va deschide. LED-ul ramane verde cat timp usa este deschisa. La urmatoarea apasare a butonului, usa se va inchide iar LED-ul se va face rosu. In caz de eroare la autentificare, LED-ul ramane rosu iar usa ramane inchisa.

Hardware Design

Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:

Lista de piese

Acestea sunt piesele ce vor fi utilizate in implementarea proiectului:

  • Arduino UNO R3 (placa compatibila)
  • Breadboard
  • Buton
  • LED RGB
  • Servomotor
  • Cititor de amprente compatibil Arduino
  • Fire
  • Rezistente

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2022/rstanescu/fingerprint-lock.1652092499.txt.gz · Last modified: 2022/05/09 13:34 by tudor_mihai.pescaru
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0