This is an old revision of the document!


Sudoku

  • Autor: Axinia Claudiu-Andrei
  • Grupa: 335CC

Introducere

Proiectul reprezinta implementarea unui joc Sudoku(varianta 4×4), folosind materiale si concepte legate de materia Proiectarea cu Microprocesoare.

Este o varianta mai rapida si mai distractiva atat de implementat, cat si de jucat chiar si pentru pasionatii de Sudoku(inclusiv eu, de unde mi-a venit si ideea pentru acest proiect), comparativ cu variantele clasice pe foaie sau un dispozitiv mobil.

Descriere generală

Jocul poate fi jucat de un jucator pornind de la o configuratie initiala afisata pe un ecran LCD. Trebuie respectate regulile Sudoku: nu pot exista cifre duplicate pe un rand, pe o coloana sau intr-un careu din grila.

Jucatorul va putea selecta din butoanele disponibile atat pozitionarea pe grila de Sudoku(sus/jos/stanga/dreapta), cat si incrementarea si apoi plasarea/stergerea inainte de plasare a unei cifre. In final, in caz de victorie se va primi un mesaj “Ai castigat!” si se va afisa scorul primit.

Hardware Design

Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:

Lista componente folosite:

  • Placa Arduino UNO
  • Ecran LCD
  • Butoane
  • LED-uri
  • Buzzer
  • Keypad
  • Breadboard
  • Cablu usb
  • Fire
  • Rezistente

Schema Bloc

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

06.05: Creare pagina de ocw si descriere detalii despre proiect, implementare, piese folosite si schema bloc.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2022/robert/sudoku.1653679121.txt.gz · Last modified: 2022/05/27 22:18 by claudiu.axinia
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0