This is an old revision of the document!
Proiectul reprezinta implementarea unui joc Sudoku(varianta 4×4), folosind materiale si concepte legate de materia Proiectarea cu Microprocesoare.
Este o varianta mai rapida si mai distractiva atat de implementat, cat si de jucat chiar si pentru pasionatii de Sudoku(inclusiv eu, de unde mi-a venit si ideea pentru acest proiect), comparativ cu variantele clasice pe foaie sau un dispozitiv mobil.
Jocul poate fi jucat de un jucator pornind de la o configuratie initiala afisata pe un ecran LCD. Trebuie respectate regulile Sudoku: nu pot exista cifre duplicate pe un rand, pe o coloana sau intr-un careu din grila.
Jucatorul va putea selecta din butoanele disponibile atat pozitionarea pe grila de Sudoku(sus/jos/stanga/dreapta), cat si incrementarea si apoi plasarea/stergerea inainte de plasare a unei cifre. In final, in caz de victorie se va primi un mesaj “Ai castigat!” si se va afisa scorul primit.
Lista componente folosite:
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
06.05: Creare pagina de ocw si descriere detalii despre proiect, implementare, piese folosite si schema bloc.