This is an old revision of the document!
Proiectul reprezinta implementarea unui joc Sudoku(varianta 4×4), folosind materiale si concepte legate de materia Proiectarea cu Microprocesoare.
Este o varianta mai rapida si mai distractiva atat de implementat, cat si de jucat chiar si pentru pasionatii de Sudoku(inclusiv eu, de unde mi-a venit si ideea pentru acest proiect), comparativ cu variantele clasice pe foaie sau un dispozitiv mobil.
Jocul poate fi jucat de un jucator pornind de la o configuratie initiala afisata pe un ecran LCD. Trebuie respectate regulile Sudoku: nu pot exista cifre duplicate pe un rand, pe o coloana sau intr-un careu din grila.
Jucatorul va putea selecta din butoanele disponibile atat pozitionarea pe grila de Sudoku(sus/jos/stanga/dreapta), cat si incrementarea si apoi selectarea/stergerea inainte de selectare a unei cifre. In cazul incalcarii unei reguli, se va aprinde un led rosu si va porni un semnal sonor pentru atentionare. In final, in caz de victorie se va primi un mesaj de felicitari.
Lista componente folosite:
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
06.05: Creare pagina de ocw si descriere detalii despre proiect, implementare, piese folosite si schema bloc.