This is an old revision of the document!
De asemenea, pentru mine reprezintă un proiect cu utilitate în viața de zi cu zi și poate fi implementat cu puține costuri ceea ce este un avantaj în creșterea securității.
Acesta se bazează pe un emițător LASER, care trimite în mod constant fascicule către senzorul de lumină, iar când cineva/ceva trece, senzorul nu va primi fasciculele, iar alarma este declanșată și nu se va opri până când nu o restabiliți (butonul/parola).
Name | Quantity |
---|---|
Pulsivo Arduino Uno | 1 |
Light sensor GROVE v1.2 | 1 |
ky 008 Laser emitter | 1 |
Buzzer module | 1 |
4×4 keypad matrix | 1 |
10 Pc. Jumper Wire Kit, 10 cm Long | 10 |
Am lucrat in IDE oferit de Arduino.
Biblioteci folosite: keypad.h (https://github.com/Chris--A/Keypad)
Codul de acces este stocat într-o matrice, am ales un cod de 4 cifre, îl putem face mai lung sau mai scurt, doar modificam dimensiunea matricei și adăugam sau eliminam valori.
short code[4]={'1','3','6','6'};
Pentru a opri alarma, trebuie să apăsam pe „*” de pe tastatură, apoi să introducem numerele 1, 3, 6, 6, codul va fixa soneria într-o singură frecvență (deranjantă) până când introducem 4 cifre, dacă acestea sunt corecte alarma se va opri, altfel se va declanșa din nou.
void Getpass(){ tone(13,2000); for(short i=0 ; i<4 ; i++) { char keypressed = myKeypad.waitForKey(); if (keypressed==code[i]) a++; } }
De fiecare dată când introducem o cifră corectă, valoarea „a” crește, dacă este == 4, codul este considerat corect, altfel numărul nu va fi niciodată egal cu 4.
if(a==4){ noTone(13); a=0; detection=false; }
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.