This is an old revision of the document!
Dice Simulator
Introducere
Un mini game care va simula jocul clasic de barbut. Se vor simula doua aruncari de zaruri (player1 si player2), castigatorul fiind cel care are zarul mai mare sau cel care a dat o dubla. Numerele se vor genera aleator in momentul zguduirii placutei, prin intermediul accelerometrului.
Scoupul proiectului este digitalizarea jocului pentru a putea fi jucat si in lipsa zarurilor fizice.
Descriere generală
Jucatorii vor actiona telecomanda pentru selectarea tipului de zar (cu 2, 4, 6 sau 8 fete), apoi se va genera un numar random atunci cand accelerometrul este miscat. La a doua aruncare de zar (miscare a accelerometrului) se va considera ca fiind aruncarea celui de al doilea jucator. Cel cu zarul mai bun va fi castigatorul (dubla de 1-1 fiind cel mai bun zar posibil).
Pentru functia de random voi folosi un seed obtinut prin senzorul de temperatura integrat al placutei Arduino.
Hardware Design
Lista componentelor
Schema electrica
Software Design
Proiectul contine 3 elemente software si tot atetea elemente hardware. In primul rand un senzor de receptie IR, 4 display-uri 7-segmente si un accelerometru/gyroscop. In loop se peleaza functia transalteIR() care tansforma semnalele infra-rosu primite prin telecomanda si seteaza un flag cu valoarea primita (flag-ul reprezinta numarul de fete al zarului cu care se va arunca). In continuare se citesc datele primite de accelerometru/gyroscop, cat si temperatura inregistrata de acesta (la nivelul circuitului si nu al mediului!). In momentul in care este detectata miscarea, se vor genera numere random cuprinse inre 1 si vaoarea flag-ului. Aceste numere vor fi afisate in pereche ( doua zaruri ), pe 2 dintre ecranele 7-segmente, iar pe alt ecran se va afisa mereu numarul de fete al zarulurilor folosite.
Biblioteci folosite: IRemote.h, Wire.h
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună
.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF