This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2022:robert:5-sense-companion [2022/05/25 22:22] daniel.raduna [Schema Bloc] |
pm:prj2022:robert:5-sense-companion [2022/05/26 18:44] (current) daniel.raduna [Rezultate Obţinute] |
||
---|---|---|---|
Line 6: | Line 6: | ||
</note> | </note> | ||
===== Introducere ===== | ===== Introducere ===== | ||
- | + | Mereu am vrut un animal de companie dar niciodata nu am putut sa am unul. Asa ca am decis sa imi iau placuta Arduino si niste componente si sa imi creez propriul animal si sa vad cum e sa ai grija de unul. Pe un ecran LCD o sa imi apara animalul meu de companie si in functie de niste senzori, voi incerca sa ii ofer o viata cat mai buna. | |
- | Un joc in care am grija de un animalut virtual. Vor fi trei operatii principale. La un anumit interval de timp se va aprinde un bec. In acel moment animalutul cere de mancare si trebuie hranit. Voi folosi un senzor de temperatura, iar daca senzorul va indica o anumita temepratura va trebui sa ii dau apa. Daca temperatura nu scade, dupa un anumit timp va cere iar apa. Voi mai folosi un senzor de lumina, iar daca senzorul nu detecteaza lumina, animalutul se va duce la culcare, trezindu se in momentul in care apare lumina. | + | |
===== Descriere generală ===== | ===== Descriere generală ===== | ||
- | <note tip> | + | Un joc in care am grija de un animalut virtual. Vor fi trei operatii principale. La un anumit interval de timp se va aprinde un LED de culoare rosie. In acel moment animalutul cere de mancare si trebuie hranit. Voi folosi un senzor de temperatura, iar daca senzorul va indica o anumita temepratura va trebui sa ii dau apa, iar Ledul se coloreaza in albastru. Daca temperatura nu scade, dupa un anumit timp va cere iar apa. Voi mai folosi un senzor de lumina, iar daca senzorul nu detecteaza lumina, animalutul se va duce la culcare Ledul colorandu-se in galben, trezindu se in momentul in care apare lumina. |
- | O schemă bloc cu toate modulele proiectului vostru, atât software cât şi hardware însoţită de o descriere a acestora precum şi a modului în care interacţionează. | + | |
+ | {{:pm:prj2022:robert:raduna_daniel.png|}} | ||
- | Exemplu de schemă bloc: http://www.robs-projects.com/mp3proj/newplayer.html | ||
- | </note> | ||
===== Hardware Design ===== | ===== Hardware Design ===== | ||
Line 27: | Line 25: | ||
* Buzzer | * Buzzer | ||
</note> | </note> | ||
+ | {{:pm:prj2022:robert:schema_electrica_raduna_daniel.png?500|}} | ||
- | ===== Schema Bloc ===== | ||
- | {{:pm:prj2022:robert:raduna_daniel.png|}} | ||
===== Software Design ===== | ===== Software Design ===== | ||
- | <note tip> | + | * mediu dezvoltare: Arduino IDE |
- | Descrierea codului aplicaţiei (firmware): | + | * schema block: https://app.diagrams.net/ |
- | * mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR) | + | * schema electrica: https://www.tinkercad.com/dashboard |
- | * librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib) | + | * biblioteci folosite: |
- | * algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi | + | |
- | * (etapa 3) surse şi funcţii implementate | + | |
- | </note> | + | |
===== Rezultate Obţinute ===== | ===== Rezultate Obţinute ===== | ||
+ | {{:pm:prj2022:robert:proiect.jpg?300|}} | ||
- | <note tip> | ||
- | Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru. | ||
- | </note> | ||
===== Concluzii ===== | ===== Concluzii ===== |