ReMINDer

Introducere

“ReMINDer” este un dispozitiv ce vine in ajutorul utilizatorilor uituci ce vor sa duca la bun sfarsit toate task-urile, respectand deadline-urile acestora.Cu ajutorul lui “ReMINDer”, utilizatorul poate configura task-urile pe care le are, setand ziua si ora corespunzatoare acestora, si un titlu reprezentativ asociat.De aici, “ReMINDer” va avea responsabilitatea de a semnala utilizatorul cu privinta la task-urile de indeplinit, in zilele si orele care au fost configurate.

Ideea de la care am pornit este aplicatia software “Reminders” de pe iOS, folosind-o in mod frecvent pentru task-urile de la facultate. Insa, uneori, fiind distras de multimea de notificari ale celorlalte aplicatii de pe telefon, nu observ notificarile privitoare la task-urile pe care le am de indeplinit.Asa ca m-am gandit ca ar fi mai util in a avea un dispozitiv separat pentru aceasta necesitate de a manageria timpul si task-urile avute.

Descriere generală

Schema bloc:

Utilizatorul va interactiona cu dispozitivul prin cele 4 butoane care sunt definite astfel: buton de back, un buton de next/confirm, 2 butoane de iterare (+/-) prin data, ora si alfabetul necesar setarii titlului

Cand data si ora sistemului vor face matching cu una din datele si orele unui task configurat de utilizator, sistemul va activa buzzerul, aprinderea ledului si va afisa pe LCD titlul task-ului de indeplinit, pana in momentul in care utilizatorul apasa butonul “confirm”.

In afara momentelor in care sistemul se afla in starea de reminding (buzzerul e activat, ledul e aprins si display-ul afiseaza titlul task-ului), acesta afiseaza data, ora, temperatura si umiditatea (ultimele doua sunt preluate prin intermediul senzorului).

Hardware Design

Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2022/reminder.txt · Last modified: 2022/04/22 23:19 by robert_ilie.damian
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0