This is an old revision of the document!
Jocul constă într-un personaj ce este controlat de un joystick, se poate mișca sus-jos, stânga-dreapta, trăgând cu proiectile în obiecte care se mișcă pe verticală (sus → jos). Când player-ul elimină obiecte, punctajul crește și buzzer-ul produce un zgomot, altfel punctajul va scădea. Player-ul are 3 vieți de-a lungul unei sesiuni de joc, evidențiate prin trei leduri care se sting secvențial în momentul în care personajul este atins de un obiect. La anumite perioade de timp, viteza cu care obiectele vin și/sau densitatea lor va crește, pentru o dificultate sporită. Personajul va ataca în momentul apăsării unui buton. Anumite informații legate de joc, cum ar fi: timestamp-ul și scorul jucătorului cu cele mai bune rezultate, se vor salva pe un card microSD. Scopul jocului este ca player-ul să rămână în viață cât mai mult timp și să acumuleze un punctaj cât mai mare.
Exemplu de schemă bloc: http://www.robs-projects.com/mp3proj/newplayer.html
Jocul are scopul de a oferi un joc plăcut care stârnește dorința de a bate recordul înregistrat pâna la momentul respectiv. Acesta este construit pe 3 niveluri de dificultate. Primul nivel este de acomodare, al doilea pentru introducere într-un ritm mai rapid, iar ultimul nivel te provoacă să dai tot ce ai mai bun. Controlul player-ului este foarte ușor mulțumită joystick-ului, același lucru fiind valabil și pentru bombardarea inamicilor. Atât buzzer-ul, cât și led-urile sporesc adrenalina menită să facă un joc cât mai atractiv.
Input:
Output:
Joystick-ul este conectat la pinii analogici A0, A1 ai plăcuței Arduino
Butonul este conectat la pinul digital 2 folosește o rezistență de pull-down de 1kohm
Buzzer-ul este conectat la pinul digital 3
Display-ul folosește pinii digitali 8 - 12
ShiftRegister-ul folosește pinii digitali 5 - 7
Cele trei leduri care indică nivelul vieții player-ului sunt conectate la ieșirile Q0, Q1 și Q2 ale shiftregister-ului
Modulul microSD este conectat la pinii Q3 - Q6 ai shiftregister-ului
Toate componentele sunt legate fie la sursa de 5V fie la cea de 3.3V ai placuței arduino și folosesc GND-ul comun.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Data | Progres |
---|---|
03.05.2022 | Pagina wiki |
05.05.2022 | 1) Descriere proiect 2) Schema bloc 3) Lista componente 4) Mediu de dezvoltare |
25.05.2022 | 1) Schema electrica 2) Biblioteci folosite |