Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2022:ndrogeanu:survival_shooter [2022/05/26 22:25]
mihai.anghel0711 [Bibliografie/Resurse]
pm:prj2022:ndrogeanu:survival_shooter [2022/06/02 14:44] (current)
mihai.anghel0711 [Bibliografie/Resurse]
Line 11: Line 11:
 ===== Descriere generală ===== ===== Descriere generală =====
  
-<note tip> 
-O schemă bloc cu toate modulele proiectului vostru, atât software cât şi hardware însoţită de o descriere a acestora precum şi a modului în care interacţionează. 
- 
-Exemplu de schemă bloc: http://​www.robs-projects.com/​mp3proj/​newplayer.html 
-</​note>​ 
  
 {{:​pm:​prj2022:​ndrogeanu:​anghelmihaigabriel_schema_bloc.png?​600|}} {{:​pm:​prj2022:​ndrogeanu:​anghelmihaigabriel_schema_bloc.png?​600|}}
Line 23: Line 18:
 Jocul are scopul de a oferi un joc plăcut care stârnește dorința de a bate recordul înregistrat pâna la momentul respectiv. Acesta este construit pe 3 niveluri de dificultate. Primul nivel este de acomodare, al doilea pentru introducere într-un ritm mai rapid, iar ultimul nivel te provoacă să dai tot ce ai mai bun. Controlul player-ului este foarte ușor mulțumită joystick-ului,​ același lucru fiind valabil și pentru bombardarea inamicilor. Atât buzzer-ul, cât și led-urile sporesc adrenalina menită să facă un joc cât mai atractiv.  ​ Jocul are scopul de a oferi un joc plăcut care stârnește dorința de a bate recordul înregistrat pâna la momentul respectiv. Acesta este construit pe 3 niveluri de dificultate. Primul nivel este de acomodare, al doilea pentru introducere într-un ritm mai rapid, iar ultimul nivel te provoacă să dai tot ce ai mai bun. Controlul player-ului este foarte ușor mulțumită joystick-ului,​ același lucru fiind valabil și pentru bombardarea inamicilor. Atât buzzer-ul, cât și led-urile sporesc adrenalina menită să facă un joc cât mai atractiv.  ​
  
-Input: ​+** Input: ​** 
    * Joystick-ul face deplasarea player-ului ​    * Joystick-ul face deplasarea player-ului ​
    * Butonul declanșează lansarea proiectilului ​    * Butonul declanșează lansarea proiectilului ​
Line 29: Line 24:
    * Modulul microSD de pe care se vor citi date \\    * Modulul microSD de pe care se vor citi date \\
  
-Output: ​+** Output: ​** 
    * Ecranul LCD pe care apare animația    * Ecranul LCD pe care apare animația
    * Trei LED-uri care indică nivelul vieții player-ului    * Trei LED-uri care indică nivelul vieții player-ului
Line 46: Line 41:
 ===== Hardware Design ===== ===== Hardware Design =====
  
-<note tip> 
-Aici puneţi tot ce ţine de hardware design: 
-  * listă de piese 
-  * scheme electrice (se pot lua şi de pe Internet şi din datasheet-uri,​ e.g. http://​www.captain.at/​electronic-atmega16-mmc-schematic.png) 
-  * diagrame de semnal ​ 
-  * rezultatele simulării 
-</​note>​ 
  
 === Schema electrică: === === Schema electrică: ===
Line 74: Line 62:
 ===== Software Design ===== ===== Software Design =====
  
- 
-<note tip> 
-Descrierea codului aplicaţiei (firmware): 
-  * mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR) 
-  * librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib) 
-  * algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi 
-  * (etapa 3) surse şi funcţii implementate 
-</​note>​ 
  
 === Mediu dezvoltare === === Mediu dezvoltare ===
Line 138: Line 118:
    * **_bullet** - un obiect de acest tip înglobează:​ poziție, viteză asociată, activ / inactiv ​    * **_bullet** - un obiect de acest tip înglobează:​ poziție, viteză asociată, activ / inactiv ​
  
 +
 +== Mai jos am realizat o schemă prin care se evidentiază interacțiunea dintre funcțiile implementate. Funcțiile care sunt apelate din setup() și loop() sunt puse de la stânga la dreapta, în ordinea apelării lor.==
 +{{:​pm:​prj2022:​ndrogeanu:​anghelmihaigabriel_schema_bloc_software1.png?​700|}} \\
 +{{:​pm:​prj2022:​ndrogeanu:​anghelmihaigabriel_schema_bloc_software2.png?​700|}} \\
 +{{:​pm:​prj2022:​ndrogeanu:​anghelmihaigabriel_schema_bloc_software3.png?​700|}}
  
  
Line 144: Line 129:
 ===== Rezultate Obţinute ===== ===== Rezultate Obţinute =====
  
-<note tip> +
-Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru. +
-</​note>​+
  
 == Mai jos puteți vedea rezultatele obținute în diferite faze ale jocului == == Mai jos puteți vedea rezultatele obținute în diferite faze ale jocului ==
Line 162: Line 145:
 ===== Download ===== ===== Download =====
  
-<note warning> 
-O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului:​ surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-). 
  
-Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:pm:prj20??:c?** sau **:pm:​prj20??:​c?:​nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:** Dumitru Alin, 331CC -> **:​pm:​prj2009:​cc:​dumitru_alin**. + 
-</​note>​+** {{:pm:prj2022:ndrogeanu:survival_shooter.zip|}} ​**
  
 ===== Jurnal ===== ===== Jurnal =====
  
-<note tip> 
-Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului. 
-</​note>​ 
  
 ^    Data    ^                                          Progres ​                                                           ^ ^    Data    ^                                          Progres ​                                                           ^
 | 03.05.2022 | Pagina wiki | | 03.05.2022 | Pagina wiki |
-| 05.05.2022 | 1) Descriere proiect \\ 2) Schema bloc \\ 3) Lista componente \\ 4) Mediu de dezvoltare| +| 05.05.2022 | 1) Descriere proiect \\ 2) Schema bloc \\ 3) Listă ​componente \\ 4) Mediu de dezvoltare| 
-| 25.05.2022 | 1) Schema ​electrica ​\\  2) Biblioteci folosite |+| 25.05.2022 | 1) Schema ​electrică ​\\  2) Biblioteci folosite ​
 +| 26.05.2022 | 1) Completare descriere generală \\  2) Adăugare funcții si structuri impelmentate \\ 3) Adăugare rezultate obținute \\ 4) Adăugare arhivă de download \\ 5) Bibliografie | \\ 
 +| 28.05.2022 | 1) Adăugare schemă bloc software|
 \\ \\
 ===== Bibliografie/​Resurse ===== ===== Bibliografie/​Resurse =====
Line 188: Line 168:
 ** [[https://​www.ti.com/​lit/​ds/​symlink/​sn74hc595.pdf?​ts=1653548314988&​ref_url=https%253A%252F%252Fwww.google.com%252F | Shift Register Datasheet]] ** \\  ** [[https://​www.ti.com/​lit/​ds/​symlink/​sn74hc595.pdf?​ts=1653548314988&​ref_url=https%253A%252F%252Fwww.google.com%252F | Shift Register Datasheet]] ** \\ 
 ** [[https://​microcontrollerslab.com/​nokia-5110-lcd-arduino-tutorial/​ | Display Nokia 5110: Datasheet + exemple de utilizare]] ** \\ ** [[https://​microcontrollerslab.com/​nokia-5110-lcd-arduino-tutorial/​ | Display Nokia 5110: Datasheet + exemple de utilizare]] ** \\
 +\\
  
 **Resurse Software** \\ **Resurse Software** \\
 +
 ** [[https://​www.arduino.cc/​en/​Tutorial/​BuiltInExamples/​Button | Folosire buton cu rezistență de pull-down]] ** \\ ** [[https://​www.arduino.cc/​en/​Tutorial/​BuiltInExamples/​Button | Folosire buton cu rezistență de pull-down]] ** \\
 ** [[https://​lastminuteengineers.com/​74hc595-shift-register-arduino-tutorial/​ | Tutorial utilizare Shift Register]] ** \\ ** [[https://​lastminuteengineers.com/​74hc595-shift-register-arduino-tutorial/​ | Tutorial utilizare Shift Register]] ** \\
pm/prj2022/ndrogeanu/survival_shooter.1653593131.txt.gz · Last modified: 2022/05/26 22:25 by mihai.anghel0711
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0