This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2022:ndrogeanu:survival_shooter [2022/05/26 22:25] mihai.anghel0711 [Bibliografie/Resurse] |
pm:prj2022:ndrogeanu:survival_shooter [2022/06/02 14:44] (current) mihai.anghel0711 [Bibliografie/Resurse] |
||
---|---|---|---|
Line 11: | Line 11: | ||
===== Descriere generală ===== | ===== Descriere generală ===== | ||
- | <note tip> | ||
- | O schemă bloc cu toate modulele proiectului vostru, atât software cât şi hardware însoţită de o descriere a acestora precum şi a modului în care interacţionează. | ||
- | |||
- | Exemplu de schemă bloc: http://www.robs-projects.com/mp3proj/newplayer.html | ||
- | </note> | ||
{{:pm:prj2022:ndrogeanu:anghelmihaigabriel_schema_bloc.png?600|}} | {{:pm:prj2022:ndrogeanu:anghelmihaigabriel_schema_bloc.png?600|}} | ||
Line 23: | Line 18: | ||
Jocul are scopul de a oferi un joc plăcut care stârnește dorința de a bate recordul înregistrat pâna la momentul respectiv. Acesta este construit pe 3 niveluri de dificultate. Primul nivel este de acomodare, al doilea pentru introducere într-un ritm mai rapid, iar ultimul nivel te provoacă să dai tot ce ai mai bun. Controlul player-ului este foarte ușor mulțumită joystick-ului, același lucru fiind valabil și pentru bombardarea inamicilor. Atât buzzer-ul, cât și led-urile sporesc adrenalina menită să facă un joc cât mai atractiv. | Jocul are scopul de a oferi un joc plăcut care stârnește dorința de a bate recordul înregistrat pâna la momentul respectiv. Acesta este construit pe 3 niveluri de dificultate. Primul nivel este de acomodare, al doilea pentru introducere într-un ritm mai rapid, iar ultimul nivel te provoacă să dai tot ce ai mai bun. Controlul player-ului este foarte ușor mulțumită joystick-ului, același lucru fiind valabil și pentru bombardarea inamicilor. Atât buzzer-ul, cât și led-urile sporesc adrenalina menită să facă un joc cât mai atractiv. | ||
- | Input: | + | ** Input: ** |
* Joystick-ul face deplasarea player-ului | * Joystick-ul face deplasarea player-ului | ||
* Butonul declanșează lansarea proiectilului | * Butonul declanșează lansarea proiectilului | ||
Line 29: | Line 24: | ||
* Modulul microSD de pe care se vor citi date \\ | * Modulul microSD de pe care se vor citi date \\ | ||
- | Output: | + | ** Output: ** |
* Ecranul LCD pe care apare animația | * Ecranul LCD pe care apare animația | ||
* Trei LED-uri care indică nivelul vieții player-ului | * Trei LED-uri care indică nivelul vieții player-ului | ||
Line 46: | Line 41: | ||
===== Hardware Design ===== | ===== Hardware Design ===== | ||
- | <note tip> | ||
- | Aici puneţi tot ce ţine de hardware design: | ||
- | * listă de piese | ||
- | * scheme electrice (se pot lua şi de pe Internet şi din datasheet-uri, e.g. http://www.captain.at/electronic-atmega16-mmc-schematic.png) | ||
- | * diagrame de semnal | ||
- | * rezultatele simulării | ||
- | </note> | ||
=== Schema electrică: === | === Schema electrică: === | ||
Line 74: | Line 62: | ||
===== Software Design ===== | ===== Software Design ===== | ||
- | |||
- | <note tip> | ||
- | Descrierea codului aplicaţiei (firmware): | ||
- | * mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR) | ||
- | * librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib) | ||
- | * algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi | ||
- | * (etapa 3) surse şi funcţii implementate | ||
- | </note> | ||
=== Mediu dezvoltare === | === Mediu dezvoltare === | ||
Line 138: | Line 118: | ||
* **_bullet** - un obiect de acest tip înglobează: poziție, viteză asociată, activ / inactiv | * **_bullet** - un obiect de acest tip înglobează: poziție, viteză asociată, activ / inactiv | ||
+ | |||
+ | == Mai jos am realizat o schemă prin care se evidentiază interacțiunea dintre funcțiile implementate. Funcțiile care sunt apelate din setup() și loop() sunt puse de la stânga la dreapta, în ordinea apelării lor.== | ||
+ | {{:pm:prj2022:ndrogeanu:anghelmihaigabriel_schema_bloc_software1.png?700|}} \\ | ||
+ | {{:pm:prj2022:ndrogeanu:anghelmihaigabriel_schema_bloc_software2.png?700|}} \\ | ||
+ | {{:pm:prj2022:ndrogeanu:anghelmihaigabriel_schema_bloc_software3.png?700|}} | ||
Line 144: | Line 129: | ||
===== Rezultate Obţinute ===== | ===== Rezultate Obţinute ===== | ||
- | <note tip> | + | |
- | Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru. | + | |
- | </note> | + | |
== Mai jos puteți vedea rezultatele obținute în diferite faze ale jocului == | == Mai jos puteți vedea rezultatele obținute în diferite faze ale jocului == | ||
Line 162: | Line 145: | ||
===== Download ===== | ===== Download ===== | ||
- | <note warning> | ||
- | O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-). | ||
- | Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:pm:prj20??:c?** sau **:pm:prj20??:c?:nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:** Dumitru Alin, 331CC -> **:pm:prj2009:cc:dumitru_alin**. | + | |
- | </note> | + | ** {{:pm:prj2022:ndrogeanu:survival_shooter.zip|}} ** |
===== Jurnal ===== | ===== Jurnal ===== | ||
- | <note tip> | ||
- | Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului. | ||
- | </note> | ||
^ Data ^ Progres ^ | ^ Data ^ Progres ^ | ||
| 03.05.2022 | Pagina wiki | | | 03.05.2022 | Pagina wiki | | ||
- | | 05.05.2022 | 1) Descriere proiect \\ 2) Schema bloc \\ 3) Lista componente \\ 4) Mediu de dezvoltare| | + | | 05.05.2022 | 1) Descriere proiect \\ 2) Schema bloc \\ 3) Listă componente \\ 4) Mediu de dezvoltare| |
- | | 25.05.2022 | 1) Schema electrica \\ 2) Biblioteci folosite | | + | | 25.05.2022 | 1) Schema electrică \\ 2) Biblioteci folosite | |
+ | | 26.05.2022 | 1) Completare descriere generală \\ 2) Adăugare funcții si structuri impelmentate \\ 3) Adăugare rezultate obținute \\ 4) Adăugare arhivă de download \\ 5) Bibliografie | \\ | ||
+ | | 28.05.2022 | 1) Adăugare schemă bloc software| | ||
\\ | \\ | ||
===== Bibliografie/Resurse ===== | ===== Bibliografie/Resurse ===== | ||
Line 188: | Line 168: | ||
** [[https://www.ti.com/lit/ds/symlink/sn74hc595.pdf?ts=1653548314988&ref_url=https%253A%252F%252Fwww.google.com%252F | Shift Register Datasheet]] ** \\ | ** [[https://www.ti.com/lit/ds/symlink/sn74hc595.pdf?ts=1653548314988&ref_url=https%253A%252F%252Fwww.google.com%252F | Shift Register Datasheet]] ** \\ | ||
** [[https://microcontrollerslab.com/nokia-5110-lcd-arduino-tutorial/ | Display Nokia 5110: Datasheet + exemple de utilizare]] ** \\ | ** [[https://microcontrollerslab.com/nokia-5110-lcd-arduino-tutorial/ | Display Nokia 5110: Datasheet + exemple de utilizare]] ** \\ | ||
+ | \\ | ||
**Resurse Software** \\ | **Resurse Software** \\ | ||
+ | |||
** [[https://www.arduino.cc/en/Tutorial/BuiltInExamples/Button | Folosire buton cu rezistență de pull-down]] ** \\ | ** [[https://www.arduino.cc/en/Tutorial/BuiltInExamples/Button | Folosire buton cu rezistență de pull-down]] ** \\ | ||
** [[https://lastminuteengineers.com/74hc595-shift-register-arduino-tutorial/ | Tutorial utilizare Shift Register]] ** \\ | ** [[https://lastminuteengineers.com/74hc595-shift-register-arduino-tutorial/ | Tutorial utilizare Shift Register]] ** \\ |