This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2022:ndrogeanu:piano_tiles [2022/05/28 20:05] andreea.binca |
pm:prj2022:ndrogeanu:piano_tiles [2022/05/28 23:59] (current) andreea.binca [Download] |
||
---|---|---|---|
Line 46: | Line 46: | ||
* Adafruit_GFX.h | * Adafruit_GFX.h | ||
* Adafruit_SSD1306.h | * Adafruit_SSD1306.h | ||
- | * SPI.h | ||
* SD.h | * SD.h | ||
* Wire.h | * Wire.h | ||
Line 57: | Line 56: | ||
În fișierul piano_tiles.ino sunt implementate funcțiile: | În fișierul piano_tiles.ino sunt implementate funcțiile: | ||
- | = setup() = | + | == setup() == |
* se setează pinii de input/output; | * se setează pinii de input/output; | ||
* se configurează display-ul; | * se configurează display-ul; | ||
* se inițializează bufferele. | * se inițializează bufferele. | ||
+ | |||
+ | == loop() == | ||
+ | * se selectează din meniu PLAY sau LISTEN folosind joystick-ul pe axa OX și apăsând pe acesta; | ||
+ | * se selectează cântecul dorit SONG 1 sau SONG 2 folosind joystick-ul pe axa OY și apăsând pe acesta; | ||
+ | * în cazul în care s-a ales funcția de PLAY va porni jocul pe cântecul ales; | ||
+ | * în cazul în care s-a ales funcția de LISTEN va porni redarea cântecului ales. | ||
+ | |||
+ | == play_song(...) == | ||
+ | * se generează pe ecran linie cu linie cântecul și se verifica apăsarea butonului corespunzător tile-ului care urmează să ajungă pe ultima linie; | ||
+ | * dacă s-a apăsat la timp, buzzer-ul va cânta, iar un led albastru se va aprinde; | ||
+ | * dacă s-a apăsat greșit sau deloc, se va aprinde un led rosu, semnificând o viață pierdută; | ||
+ | * dacă se ajunge la finalul cântecului, va apărea pe ecran mesajul GAME WON!; | ||
+ | * dacă se fac 3 greșeli, va apărea pe ecran mesajul GAME LOST. | ||
+ | |||
+ | == listen_song(...) == | ||
+ | * se afișează un ecran de titlu SONG; | ||
+ | * se generează cântecul redat prin buzzer și se aprinde led-ul albastru. | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
===== Rezultate Obţinute ===== | ===== Rezultate Obţinute ===== | ||
+ | Meniul: | ||
+ | {{ :pm:prj2022:ndrogeanu:binca_andreea_meniu.jpeg?600 |}} | ||
+ | |||
+ | Functia de joc: | ||
+ | {{ :pm:prj2022:ndrogeanu:binca_andreea_play.jpeg?600 |}} | ||
+ | |||
+ | Functia de redare: | ||
+ | {{ :pm:prj2022:ndrogeanu:binca_andreea_listen.jpeg?600 |}} | ||
+ | |||
+ | <note tip> | ||
+ | Demo în arhivă. | ||
+ | </note> | ||
===== Concluzii ===== | ===== Concluzii ===== | ||
+ | În cadrul proiectului am învățat să folosesc noțiunile predate în laboratoare, dar și din aprofundarea personală. | ||
+ | Rezultatul a fost un joculeț drăguț, care în viitor poate fi îmbunătățit. | ||
===== Download ===== | ===== Download ===== | ||
+ | {{:pm:prj2022:ndrogeanu:binca_andreea_piano_tiles.zip| Piano Tiles}} | ||
Line 79: | Line 112: | ||
* **13.05.2022** - Actualizare pagină ocw | * **13.05.2022** - Actualizare pagină ocw | ||
* **17.05.2022** - Definitivare implementare hardware și începerea implementării software | * **17.05.2022** - Definitivare implementare hardware și începerea implementării software | ||
- | * **23.05.2022** - Implementarea unui cantec | + | * **23.05.2022** - Implementarea unui cântec |
* **24.05.2022** - Implementare parțială a meniului | * **24.05.2022** - Implementare parțială a meniului | ||
- | * **26.05.2022** - Actualizare pagină ocw | + | * **26.05.2022** - refacere cod și implemetare nouă de cântece |
+ | * **27.05.2022** - Definitivarea codului + actualizare pagina ocw | ||