This is an old revision of the document!
4 In A Row
Introducere
4 In A Row este un joc de strategie in doi in care fiecare jucator alege o culoare si apoi cu randul pozitioneaza jetoane intr-o matrice cu 6 linii si 7 coloane. Piesele cad pe cea mai de jos pozitie a coloanei selectate. Fiecare dintre cei doi incercand sa fie primul care formeaza orizontal, vertical sau diagonal o linie de 4 jetoane.
Descriere generală
La inceputul partidei fiecare jucator va putea selecta o culoare care va fi dispusa pe unul din leduri cu ajutorul butoanelor. Ulterior fiecare jucator se va folosi de aceleasi butoane pentru a selecta unde va cadea piesa. Acesta va vizualiza selectarea pozitiei pe banda led deasupra celor 7 stripuri de banda led care reprezinta tabla de joc. Randul fiecarui jucator este semnalizat de ledurile cu ajutorul carora s-a realizat selectarea culorii de joc. In momentul in care unul dintre jucatori reuseste sa formeze o linie de 4, buzzer-ul va produce o melodie pentru invingator.
Schema Bloc
Hardware Design
Schema electrică
Banda LED
Led RGB Jucator 1
Utilizeaza 4 pini :
GND
1 pin conectat la pinul 8 al plăcuței pentru a furniza culoarea rosu
1 pin conectat la pinul 9 al plăcuței pentru a furniza culoarea verde
1 pin conectat la pinul 10 al plăcuței pentru a furniza culoarea albastru
Led RGB Jucator 2
Utilizeaza 4 pini :
GND
1 pin conectat la pinul 11 al plăcuței pentru a furniza culoarea rosu
1 pin conectat la pinul 12 al plăcuței pentru a furniza culoarea verde
1 pin conectat la pinul 13 al plăcuței pentru a furniza culoarea albastru
Butoane
Buzzer
Software Design
Rezultate Obţinute
Joc de entertainment:
Video
Concluzii
Am implementat jocul 4 in a row cu ajutorul uei placute Arduino Uno si a componentelor de baza.
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
01.05.2022: Creare Wiki
01.05.2022: Adaugare introducere, descriere generală, schema bloc, listă componente
02.05.2022: Achizitionare Componente
04.05.2022: Primire Componente
05.05.2022: Verificare componente
06.05.2022: Realizare cod Tinkercad
08.05.2022 - 09.05.2022: Taierea benzii LED si lipirea acesteia
10.05.2022: Conectarea tuturor componentelor la placa Arduino Uno
11.05.2022: Modificarea codului, debug pentru o functionalitate corecta
11.05.2022: Adaugare schema electrica
Bibliografie/Resurse