This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2022:ndrogeanu:endless_arcade_hopper [2022/05/27 20:23] andrei.ostahie [Bibliografie/Resurse] |
pm:prj2022:ndrogeanu:endless_arcade_hopper [2022/05/27 21:37] (current) andrei.ostahie [Download] |
||
---|---|---|---|
Line 37: | Line 37: | ||
* Breadboard | * Breadboard | ||
+ | === Schema electrica === | ||
{{:pm:prj2022:ndrogeanu:pm_schema_electrica_endless_arcade_hopper_l.png?800|}} | {{:pm:prj2022:ndrogeanu:pm_schema_electrica_endless_arcade_hopper_l.png?800|}} | ||
Line 60: | Line 60: | ||
* play_sound - folosire a buzzer-ului pentru a reda un sunet specific inceperii unui joc nou si sfarsitului unui joc | * play_sound - folosire a buzzer-ului pentru a reda un sunet specific inceperii unui joc nou si sfarsitului unui joc | ||
* check_green - verificare daca senzorul de culoare detecteaza culoarea verde | * check_green - verificare daca senzorul de culoare detecteaza culoarea verde | ||
+ | |||
+ | === Schema logica === | ||
+ | |||
+ | {{:pm:prj2022:ndrogeanu:pm_endless_arcade_hopper_schema_logica.png?800|}} | ||
===== Rezultate Obţinute ===== | ===== Rezultate Obţinute ===== | ||
+ | |||
+ | Rezultatul este un joc de tip endless arcade, in care jucatorul poate oferi input atat prin folosirea unui buton, cat si prin folosirea senzorului de culoare. Jucatorul va primi feedback prin intermediul a 3 componente: LCD, buzzer, LED. Dificultatea va creste dupa atingerea unui anumit scor.\\ | ||
<note tip> | <note tip> | ||
- | Rezultatul este un joc de tip endless arcade, in care jucatorul poate oferi input atat prin folosirea unui buton, cat si prin folosirea senzorului de culoare. \\ | + | Exista un video cu demo in arhiva cu sursele proiectului (sectiunea Download). |
- | Exista un video cu demo in arhiva cu sursele proiectului. | + | |
</note> | </note> | ||
+ | {{:pm:prj2022:ndrogeanu:pm_endless_arcade_hopper_rezultat_2.png?800|}} | ||
+ | {{:pm:prj2022:ndrogeanu:pm_endless_arcade_hopper_rezultat_3.png?800|}} | ||
+ | {{:pm:prj2022:ndrogeanu:pm_endless_arcade_hopper_rezultat_1.png?800|}} | ||
===== Concluzii ===== | ===== Concluzii ===== | ||
Line 75: | Line 82: | ||
===== Download ===== | ===== Download ===== | ||
- | <note warning> | + | {{:pm:prj2022:ndrogeanu:pm_endless_arcade_hopper_archive.zip?800|}} |
- | O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-). | + | ===== Jurnal ===== |
- | Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:pm:prj20??:c?** sau **:pm:prj20??:c?:nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:** Dumitru Alin, 331CC -> **:pm:prj2009:cc:dumitru_alin**. | ||
- | </note> | ||
- | ===== Jurnal ===== | ||
- | |||
- | <note tip> | ||
- | Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului. | ||
- | </note> | ||
Line 92: | Line 92: | ||
| 25.05.2022 | 1) Adaugare schema electrica \\ 2) Adaugare informatii software design(mediu de dezvoltare, biblioteci, functii, structuri) | | | 25.05.2022 | 1) Adaugare schema electrica \\ 2) Adaugare informatii software design(mediu de dezvoltare, biblioteci, functii, structuri) | | ||
| 26.05.2022 | 1) Actualizare descriere \\ 2) Adaugare bibliografie si resurse utilizate \\ 3) Actualizare biblioteci folosite| | | 26.05.2022 | 1) Actualizare descriere \\ 2) Adaugare bibliografie si resurse utilizate \\ 3) Actualizare biblioteci folosite| | ||
+ | | 27.05.2022 | 1) Adaugare schema logica\\ 2) Adaugare rezultat\\ 3) Adaugare arhiva download| | ||
\\ | \\ | ||
===== Bibliografie/Resurse ===== | ===== Bibliografie/Resurse ===== |