Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2022:ndrogeanu:electric-piano [2022/05/12 13:57]
adelin.iftimie [Hardware Design]
pm:prj2022:ndrogeanu:electric-piano [2022/06/02 17:54] (current)
adelin.iftimie [Concluzii]
Line 1: Line 1:
 ====== Electric Piano ====== ====== Electric Piano ======
 +<note tip>
 +**Nume:** Iftimie Adelin-Cosmin \\
 +**Grupa:** 336CC
 +</​note>​
 +
 ===== Introducere ===== ===== Introducere =====
  
-Proiectul presupune implementarea unui pian electric ce poate sa redea o gama de note muzicale. Fiecare nota muzicala are in corespondenta un buton, iar apasarea butonului va reda nota muzicala si  va afisa folosind o banda analizatoare de spectru un mesaj(respectiv nota care a fost redata). Pianul are de asemenea functiile de Record(inregistreaza notele muzicale) si Play(redarea notelor inregistrate anterior).+Proiectul presupune implementarea unui pian electric ce poate sa redea o gama de note muzicale. Fiecare nota muzicala are in corespondenta un buton, iar apasarea butonului va reda nota muzicala si  va afisa folosind o banda analizatoare de spectru un mesaj (respectiv nota care a fost redata). Pianul are de asemenea functiile de Record (inregistreaza notele muzicale) si Play (redarea notelor inregistrate anterior).
  
 ===== Descriere generală ===== ===== Descriere generală =====
Line 11: Line 16:
  
 ===== Hardware Design ===== ===== Hardware Design =====
 +
 +Schema Electrica
 +
 +{{ :​pm:​prj2022:​ndrogeanu:​schema.png?​700 }}
  
 <note tip> <note tip>
Line 23: Line 32:
 ===== Software Design ===== ===== Software Design =====
  
 +Mediu de dezvoltare ​
 +  * Arduino IDE
  
-<note tip> +Biblioteci 
-Descrierea codului aplicaţiei (firmware): +  * SPI.h 
-  * mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR) +  * LedControl.h
-  * librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib) +
-  * algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi +
-  * (etapa 3) surse şi funcţii implementate +
-</​note>​+
  
-===== Rezultate Obţinute =====+Functii Implementate 
 +  - Functii de afisare pentru matricea de leduri : sinvader - deseneaza un extraterestru animat pentru fiecare matrice 8x8
  
-<note tip> 
-Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru. 
-</​note>​ 
  
-===== Concluzii =====+Diagrama logica:
  
-===== Download =====+{{ :​pm:​prj2022:​ndrogeanu:​setup.png?​400 }}
  
-<note warning>​ +  * Functia Shutdown ​este folosita pentru a porni display-urile pentru fiecare matrice 
-O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului:​ surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script ​de compilare şi copiere automată ​pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).+  * Functia setIntensity - seteaza nivel intensitatii 
 +  * Functia clearDisplay - "​curata"​ eventualele modele ​de pe fiecare matrice 
 +  * pinMode ​seteaza fiecare buton pe modul de Input / Output
  
-Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:​pm:​prj20??:​c?​** sau **:​pm:​prj20??:​c?:​nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:​** Dumitru Alin, 331CC -> **:​pm:​prj2009:​cc:​dumitru_alin**. 
-</​note>​ 
  
-===== Jurnal =====+{{ :​pm:​prj2022:​ndrogeanu:​start.png?​500 }}
  
-<note tip> +In momentul pornirii se asteapta apasarea unui buton, daca nu este apasat nici un buton, matricile vor afisa animatiile pentru 
-Puteți avea și o secțiune ​de jurnal în care să poată urmări asistentul ​de proiect progresul proiectului+caractere. Daca se apasa butoanele ce reprezinta clapele se va reda un sunet (prin functia tone() ). La apasarea butonului ​de record, se vor retine notele intr-un buffer urmand ca la apasarea butonului de Play acestea sa fie redate. De fiecare data cand se apasa un buton se vor reda animatii folosind apeluri de functii sinvader() - care redau animatii specifice 
-</​note>​+ 
 +===== Rezultate Obţinute ===== 
 + 
 +{{ :​pm:​prj2022:​ndrogeanu:​invaderpian2.jpg?​400 }} 
 + 
 + 
 +{{ :​pm:​prj2022:​ndrogeanu:​invaderpian1.jpg?​400 }} 
 + 
 +{{ :​pm:​prj2022:​ndrogeanu:​pianfinpoz1.jpg?​400 }} 
 + 
 +{{ :​pm:​prj2022:​ndrogeanu:​pianfinpoz2.jpg?​400 }} 
 +===== Concluzii ===== 
 +Pentru conectarea matricii ​de leduri a trebuit scos un buton pentru ca nu aveam suficiente pinuri pe placuta arduino
 +Totodata conectarea matricii a fost realizata cu fire mama-mama si tata-tata, planuiesc sa le schimb cu fire tata-mama pentru estetica. 
 + 
 +{{ :​pm:​prj2022:​ndrogeanu:​piano.zip| Cod Schelet}}
  
 ===== Bibliografie/​Resurse ===== ===== Bibliografie/​Resurse =====
  
 <​note>​ <​note>​
-Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe **Resurse Software** şi **Resurse Hardware**.+**   ​[[https://​create.arduino.cc/​projecthub/​electropeak/​using-8x8-dot-matrix-led-with-arduino-cascade-connection-5cecff| Led Matrix Tutorial]] ​** \\ 
 +**   [[https://​howtomechatronics.com/​tutorials/​arduino/​8x8-led-matrix-max7219-tutorial-scrolling-text-android-control-via-bluetooth/​| More Led Matrix Tutorial]] ​** \\ 
 +**   [[https://​create.arduino.cc/​projecthub/​ashshaks/​how-to-make-arduino-piano-keyboard-ccaa6a| Piano with arduino examples]] ** \\
 </​note>​ </​note>​
- 
 <​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?​do=export_pdf">​Export to PDF</​a></​html>​ <​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?​do=export_pdf">​Export to PDF</​a></​html>​
  
pm/prj2022/ndrogeanu/electric-piano.1652353031.txt.gz · Last modified: 2022/05/12 13:57 by adelin.iftimie
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0