This is an old revision of the document!
Odata ce jocul a inceput, jucatorul va incerca sa ghiceasca parola formata din 4 cifre. Display-ul va afisa timpul ramas si cele 4 campuri (parola ascunsa), iar o data la cateva secunde va afisa o cifra random pentru a ajuta jucatorul. Buzzer-ul va scoate sunete la un interval care se va micsora cu trecerea timpului. Unul din led-uri este rosu - pentru jocul inca neterminat, si unul verde, care se va aprinde cand parola a fost introduse corect.
* passwordMatches: verifica daca parola introdusa este la fel cu cea corecta * gameWon: functia in care programul ramane blocat in cazul in care parola este buna * gameLost: functia in care se blocheaza programul daca bomba a explodat * loop: aici se verifica trecerea timpului si se afiseaza, se citesc cifrele introduse, etc.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.