This is an old revision of the document!


Wordle Game

Introducere

Proiectul reprezintă o implementarea a jocului Wordle păstrând ideea principala a acestuia și modul de joc. Scopul proiectului este de folosi cunoștințele referitoare la utilizarea elementelor hardware acumulate în cadrul cursurilor și laboratoarelor de PM. De asemenea acesta poate fi utilizat și pentru divertisment. Wordle este un joc popular și distractiv util celor ce vor să își mărească vocabularul limbii engleze, dar și celor ce doresc să rezolve un scurt puzzle, jocul fiind oportunitatea perfectă de a te relaxa învățând.

Descriere generală

Jocul primeste inputul(un input este reprezentat de un cuvant de 5 litere) prin intermediul telecomenzii (0-a; 1-b,2-c … 25-z) Odata introdus cuvantul de 5 litere, jucatorul este informat ce litere sunt apartin cuvantului si ce litere nu apartin. Jocul se termina atunci cand jucatorul ghiceste cuvantul sau atunic cand acesta ramane fara incercari. Daca este introdus cuvantul corect buzzer porneste.

**Lista pieselor**

Arduino UNO (ATMega328p)
Breadboard
Modul Buzzer pasiv 	
Kit rezistori 30 valori 1/4W, 10R-1M 
Fire de legătură mamă-tată și tată-tată
Modul IR Receptor plus telecomanda
Display 3.5, 320x480, compatibil Arduino, ILI9486, 8Bit 	

Hardware Design

Lista pieselor

Arduino UNO (ATMega328p)
Breadboard
Modul Buzzer pasiv 	
Kit rezistori 30 valori 1/4W, 10R-1M 
Fire de legătură mamă-tată și tată-tată
Modul IR Receptor plus telecomanda
Display 3.5, 320x480, compatibil Arduino, ILI9486, 8Bit 	

Software Design

Work in progress…

Rezultate Obţinute

Work in progress…

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2022/ionuto/wordle_game.1652636776.txt.gz · Last modified: 2022/05/15 20:46 by marian.sandu2511
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0