Wordle Game

Autor: Sandu Marian-Cătălin
Grupa: 334CB

Introducere

Proiectul reprezintă o implementarea a jocului Wordle păstrând ideea principala a acestuia și modul de joc. Scopul proiectului este de folosi cunoștințele referitoare la utilizarea elementelor hardware acumulate în cadrul cursurilor și laboratoarelor de PM. De asemenea acesta poate fi utilizat și pentru divertisment. Wordle este un joc popular și distractiv util celor ce vor să își mărească vocabularul limbii engleze, dar și celor ce doresc să rezolve un scurt puzzle, jocul fiind oportunitatea perfectă de a te relaxa învățând.

Descriere generală

Jocul primeste inputul(un input este reprezentat de un cuvant de 5 litere) prin intermediul telecomenzii (0-a; 1-b,2-c … 25-z) Odata introdus cuvantul de 5 litere, jucatorul este informat ce litere sunt apartin cuvantului si ce litere nu apartin. Jocul se termina atunci cand jucatorul ghiceste cuvantul sau atunic cand acesta ramane fara incercari. Daca este introdus cuvantul corect buzzer porneste.

**Lista pieselor**

Arduino UNO (ATMega328p)
Breadboard
Modul Buzzer pasiv 	
Kit rezistori 30 valori 1/4W, 10R-1M 
Fire de legătură mamă-tată și tată-tată
Modul IR Receptor plus telecomanda
Display 3.5, 320x480, compatibil Arduino, ILI9486, 8Bit 	

Hardware Design

Lista pieselor

Arduino UNO (ATMega328p)
Breadboard
Modul Buzzer pasiv 	
Kit rezistori 30 valori 1/4W, 10R-1M 
Fire de legătură mamă-tată și tată-tată
Modul IR Receptor plus telecomanda
Display 3.5, 320x480, compatibil Arduino, ILI9486, 8Bit 	

Pentru un motiv inca necunoscut, am ales sa folosesc o telecomanda in loc de keypad pentru a spori dificulatea jocului si codului meu. Aceasta transmite unui senzor ir conectat pe placuta

Software Design

Am segmentat codul in destul de multe functii incercand sa respect SRP.

Astfel, exista cateva componente independente care creeaza programul:

  • I Jocul propiu-zis, care primeste un input si verifica corectitudinea acestuia, respectand regurile wordle
  • II functii de tip helper care printeaza pe lcd
  • III primirea inputului de la telecomanda si “traducerea” acestuia in litere pentru a forma inputul Jocului
  • IV buzzer related code

M-am folosit de 2 librarii din github ul de aici pentru afisarea pe lcd (LCDWIKI_KBV.h si LCDWIKI_GUI.h) https://github.com/lcdwiki/LCDWIKI_kbv

#include <IRremote.h> pentru traducerea inputului senzorului de telecomanda

Rezultate Obţinute

Un mini worlde functional

Concluzii

Un proiect interesant care demonstreaza faptulca e mult mai usor in simulator si mult mai interesant cand lucrezi cu arduino, aplicand ceea ce ai invatat.

PS:Sunt un magnet de bugguri, also update-ul la windows iti face visibil portul de arduino…

Download

Work in progress…

Jurnal

Stage 1: 20:50 15-05-2022 Stage 2: 23-01 27-05-2022

Bibliografie/Resurse

pm/prj2022/ionuto/wordle_game.txt · Last modified: 2022/05/27 23:03 by marian.sandu2511
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0