This is an old revision of the document!
Țintar
Introducere
Un joc de Țintar(Moara) pentru 2 jucatori afisat pe un ecran LCD. Jucatorul al carui rand este trebuie selecteze casuta in care va pune piesa cu ajutorul unui joystick. Se vor juca in ture pana cand se determina castigatorul conform regulamentului clasic. Se va aprinde un LED si se va activa un buzzer pentru castigator la finalul jocului.
Descriere generală
Hardware Design
Lista de piese:
Arduino UNO
Display LCD
Joystick
Buzzer
LED
Fire de legatura
Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:
-
diagrame de semnal
rezultatele simulării
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF