Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2022:ionuto:tintar [2022/05/11 18:34]
ioana_maria.popescu created
pm:prj2022:ionuto:tintar [2022/06/01 19:57] (current)
ioana_maria.popescu
Line 2: Line 2:
 ===== Introducere ===== ===== Introducere =====
  
-<note tip> +Un joc de Țintar(Moara) pentru 2 jucatori afisat ​pe un ecran LCD. Jucatorul al carui rand este trebuie sa selecteze casuta in care va pune piesa. Se vor juca in ture pana cand se determina castigatorul conform regulamentului clasic. Se va aprinde un LED pentru ​arata jucatorul al carui rand este si se va activa un buzzer ​pentru ​castigator la finalul jocului. 
-Prezentarea ​pe scurt a proiectului vostru: +
-  * ce face +
-  * care este scopul lui +
-  * care a fost ideea de la care aţi pornit +
-  * de ce credeţi că este util pentru ​alţii şi pentru voi +
-</​note>​+
 ===== Descriere generală ===== ===== Descriere generală =====
  
-<note tip> +{{ :​pm:​prj2022:​ionuto:​tintar_schemabloc.png |}}
-O schemă bloc cu toate modulele proiectului vostru, atât software cât şi hardware însoţită de o descriere a acestora precum şi a modului în care interacţionează.+
  
-Exemplu de schemă blochttp://www.robs-projects.com/​mp3proj/​newplayer.html +Schema electrica: 
-</​note>​+ 
 +{{ :pm:​prj2022:​ionuto:​tintar_schemaelectrica.png |}}
  
 ===== Hardware Design ===== ===== Hardware Design =====
  
-<note tip> +Lista de piese:  
-Aici puneţi tot ce ţine de hardware design+  *Arduino UNO (ATMega328p) 
-  * listă de piese +  *Display LCD ST7735 
-  * scheme electrice (se pot lua şi de pe Internet şi din datasheet-uri, e.g. http://​www.captain.at/​electronic-atmega16-mmc-schematic.png) +  *Buzzer pasiv 
-  * diagrame de semnal ​ +  *LED-uri 
-  * rezultatele simulării +  *Butoane 
-</​note>​+  *Fire de legatura
  
 ===== Software Design ===== ===== Software Design =====
  
 +In implementarea proiectului m-am folosit de urmatoarele biblioteci:
 +  * Adafruit_GFX - Core graphics library
 +  * Adafruit_ST7735. - Hardware-specific library for ST7735
 +  * SPI.h
  
-<note tip> +Pe acestea le-am folosit pentru a lucra cu ecranul LCD ST7735, de unde am apelat drawPixel, fillCircle, fillScreen cu care am construit tabla de joc si cu care am pus piesele pe tabla, in functie de input-ul jucatorilor. 
-Descrierea ​codului ​aplicaţiei (firmware)+ 
-  * mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR StudioCodeVisionAVR) +Majoritatea ​codului ​este folosit pentru implementarea jocului propriu-zis de tintar. Am implementat cele 3 etape
-  * librării şi surse 3rd-party ​(e.g. Procyon AVRlib+  * Etapa I: se asteapta plasarea celor 9 piese pe randde la fiecare jucator si se tine cont de formarea unei mori; 
-  * algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi +  * Etapa II: se asteapta mutarea unei piese cu o pozitie(daca are spatiul necesarde la fiecare jucator, in partea de loop() pana un jucator ajunge la 3 piese; 
-  * (etapa ​3) surse şi funcţii implementate +  * Etapa III: pentru jucatorul cu piese se permite mutarea cu mai multe pozitii, pana se decide castigatorul rundei.
-</​note>​+
  
 ===== Rezultate Obţinute ===== ===== Rezultate Obţinute =====
  
-<note tip> +{{ :​pm:​prj2022:​ionuto:​tintar1.jpeg?400 |}} 
-Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru+ 
-</​note>​+ 
 +{{ :​pm:​prj2022:​ionuto:​tintar2.jpeg?​400 |}}
  
 ===== Concluzii ===== ===== Concluzii =====
  
-===== Download =====+Un proiect interesant, chiar a fost foarte enjoyable sa lucrez la el. Pe partea de hardware n-am avut prea mari probleme, mai multe au fost la cod, ca am avut destule cazuri de tratat. N-am avut chiar foarte mult timp pentru proiect si mi-ar fi placut sa mai adaug si alte functionalitati,​ dar per total mi se pare ca a iesit bine ce am reusit sa fac.
  
-<note warning> 
-O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului:​ surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-). 
  
-Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:pm:​prj20??:​c?​** sau **:​pm:​prj20??:​c?:​nume_student** (dacă este cazul)**Exemplu:​** Dumitru Alin, 331CC -> **:​pm:​prj2009:​cc:​dumitru_alin**. +===== Download ===== 
-</​note>​+ 
 +https://github.com/​IoanaPopescu0310/​Tintar---PM
  
 ===== Jurnal ===== ===== Jurnal =====
  
-<note tip> +  * 10.05.2022 - Comandat piese 
-Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului+  * 15.05.2022 - Milestone 1 
-</​note>​+  * 26.05.2022 - Cod 
 +  * 27.07.2022 - Milestone 2
  
 ===== Bibliografie/​Resurse ===== ===== Bibliografie/​Resurse =====
  
-<​note>​ +  * https://​learn.adafruit.com/​adafruit-gfx-graphics-library/​graphics-primitives 
-Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe **Resurse Software** şi **Resurse Hardware**. +  ​https://www.electronics-lab.com/​project/​using-st7735-1-8-color-tft-display-arduino/​ 
-</note>+  * https://​en.wikipedia.org/​wiki/Nine_men%27s_morris
  
 <​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?​do=export_pdf">​Export to PDF</​a></​html>​ <​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?​do=export_pdf">​Export to PDF</​a></​html>​
  
pm/prj2022/ionuto/tintar.1652283260.txt.gz · Last modified: 2022/05/11 18:34 by ioana_maria.popescu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0