This is an old revision of the document!
Proiectul meu constă în implementarea jocului Sudoku. Jucătorul va avea la dispoziție o telecomandă cu care va completa căsuțele afișate pe un ecran LCD.
Scopul proiectului este fixarea noțiunilor acumulate pe parcursul laboratoarelor de PM, dar poate fi folosit și pentru delectarea personală, fiind nevoie doar de actualizarea periodică a puzzle-urlior din joc.
Obișnuiam să rezolv Sudoku în copilărie așa că ideea mi-a venit natural. Consider că acest proiect poate fi util pentru pasionații de Sudoku deoarece scrierea unor rezolvări ipotetice și necesitatea ulterioară de ștergere a acestora este probabil cea mai mare problemă cu care se comportă practicanții pe suport de hârtie. Pe suport digital valorile din căsuțe pot fi înlocuite/șterse fără să apară mâzgălituri și întinări, jocul păstrându-și astfel claritatea.
Lista de piese: * Placă de dezvoltare Mega 2560 CH340 + cablu USB – Compatibilă Arduino * Breadboard 400 puncte * LED RGB, 10mm, catod comun * Modul Buzzer pasiv * Buton fara retinere, PBS-110, 7mm, NO * Kit rezistori 30 valori, 600 bucati, 1/4W, 10R-1M * 40 Fire Dupont 20cm, Tata-Tata * Modul IR Receptor plus telecomanda * Display 3.5, 320x480, compatibil Arduino, ILI9486, 8Bit
Biblioteci folosite:
• IRremote - pentru telecomanda si senzor IR
• LCDWIKI_GUI - pentru LCD
• LCDWIKI_KBV – pentru LCD
Am construit diferite functii pentru tratarea interactiunii cu buzzer-ul, senzorul IR, butonul, led-ul RGB sau pentru testarea corectitudinii solutiei.