This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2022:ionuto:sudoku [2022/06/02 00:50] albert.piscanu [Download] |
pm:prj2022:ionuto:sudoku [2022/06/02 01:00] (current) albert.piscanu [Software Design] |
||
---|---|---|---|
Line 43: | Line 43: | ||
Jucatorul apasa butonul pentru a incepe jocul si apoi foloseste o telecomanda pentru a muta cursorul de la o casuta la alta si pentru a introduce cifrele. Daca jocul este completat, un led rgb va lumina rosu sau verde in functie de corectitudinea solutiei. De asemenea, o solutie corecta va fi acompaniata de un sunet victorios scos de buzzer. | Jucatorul apasa butonul pentru a incepe jocul si apoi foloseste o telecomanda pentru a muta cursorul de la o casuta la alta si pentru a introduce cifrele. Daca jocul este completat, un led rgb va lumina rosu sau verde in functie de corectitudinea solutiei. De asemenea, o solutie corecta va fi acompaniata de un sunet victorios scos de buzzer. | ||
+ | |||
+ | Functii implementate: | ||
+ | * get_grid_and_numbers_positions() -> calculeaza pozitia pe ecran a grid-ului si a cifrelor | ||
+ | * configurare_menu() -> construieste meniul initial | ||
+ | * manage_LED() -> controleaza starea ledului | ||
+ | * RGB_color() -> seteaza culoarea ledului | ||
+ | * turn_off() -> opreste ledul | ||
+ | * get_input() -> interpreteaza inputul primit de la telecomanda | ||
+ | * print_grid() -> afiseaza grid-ul | ||
+ | * print_numbers() -> afiseaza cifrele | ||
+ | * display_timer() -> construieste si afiseaza cronometrul | ||
+ | * check_solution() -> verifica corectitudinea solutiei | ||
+ | * game_over() -> afiseaza mesajul "GAME OVER", porneste o melodie redata de buzzer si ofera posibilitatea intoarcerii la meniul initial | ||
+ | * congratulations() -> afiseaza mesajul "CONGRATULATIONS!", porneste o melodie redata de buzzer si ofera posibilitatea intoarcerii la meniul initial | ||