This is an old revision of the document!


Pong Game

Autor: Raluca Elena Aldea
Grupa: 334CB

Introducere

Proiectul consta in realizarea jocului Pong pe un ecran LCD. Jocul consta in doua palete ce se misca sus-jos. Scopul jocului este de lovi mingea si a-l face pe oponent sa rateze.

Exista modul de joc player vs player

Fiecare jucator va avea un joystick prin care isi poate controla paleta. La atingerea paletei, mingea ricoseaza si isi schimba directia de mers.

Pe parcursul jocului, in fiecare runda, va aparea pe ecran o putere (care va mari lungimea paletei), iar jucatorul care a atins ultimul mingea este cel care o colecteaza.

Un player primeste un punct in momentul in care adversarul rateaza mingea. La acumularea a 3 puncte, jocul se termina si se poate incepe o noua runda.

Am ales implementarea acestui joc pentru ca este probabil printre primele jocuri pe care l-am jucat in copilarie si s-a potrivit perfect cu dorinta mea de a face un proiect ce implica un ecran LCD.

Descriere generală


Fiecare jucator va avea propriul modul joystick prin care controleaza paleta sus sau jos. Miscarile joystick-ului sunt procesate prin placuta Arduino Uno R3 ATmega328P si afisate pe ecranul LCD.

Hardware Design

Lista de piese:

  • Arduino Uno R3 ATmega328P
  • Ecran LCD 1.8” SPI (LCD TFT de 1,8 ”, cu rezolutia de 128 x 160 pixeli si 262k de culori)
  • Modul Buzzer pasiv
  • Modul Joystick PS2
  • Rezistente
  • Fire de legatura
  • Switch
  • Buton
  • Placa prototipare
  • Breadboard
pm/prj2022/ionuto/ponggame.1652653134.txt.gz · Last modified: 2022/05/16 01:18 by raluca_elena.aldea
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0