This is an old revision of the document!
Autor: Raluca Elena Aldea
Grupa: 334CB
Proiectul consta in realizarea jocului Pong pe un ecran LCD. Jocul consta in doua palete ce se misca sus-jos. Scopul jocului este de lovi mingea si a-l face pe oponent sa rateze.
Vor exista doua moduri de joc:
Fiecare jucator va avea un joystick prin care isi poate controla paleta. La atingerea paletei, mingea ricoseaza si isi schimba directia de mers.
Pe parcursul jocului vor aparea pe ecran diverse puteri (care pot mari lungimea paletei, maresc viteza, incetinesc paleta adversarului), iar jucatorul care a atins ultimul mingea este cel care le colecteaza.
Un player primeste un punct in momentul in care adversarul rateaza mingea. La acumularea a 10 puncte, jocul se opreste.
Am ales implementarea acestui joc pentru ca este printre primele jocuri pe care l-am jucat in copilarie si s-a potrivit perfect cu dorinta mea de a face un proiect ce implica un ecran LCD.
Fiecare jucator va avea propriul modul joystick prin care controleaza paleta sus sau jos. Miscarile joystick-ului sunt procesate prin placuta Arduino Uno R3 ATmega328P si afisate pe ecranul LCD.
Lista de piese:
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.