This is an old revision of the document!


Pong Game

Autor: Raluca Elena Aldea
Grupa: 334CB

Introducere

Proiectul consta in realizarea jocului Pong pe un ecran LCD. Jocul consta in doua palete ce se misca sus-jos. Scopul jocului este de lovi mingea si a-l face pe oponent sa rateze.

Vor exista doua moduri de joc:

  • player vs player
  • player vs calculator

Fiecare jucator va avea un joystick prin care isi poate controla paleta. La atingerea paletei, mingea ricoseaza si isi schimba directia de mers.

Pe parcursul jocului vor aparea pe ecran diverse puteri (care pot mari lungimea paletei, maresc viteza, incetinesc paleta adversarului), iar jucatorul care a atins ultimul mingea este cel care le colecteaza.

Un player primeste un punct in momentul in care adversarul rateaza mingea. La acumularea a 10 puncte, jocul se opreste.

Am ales implementarea acestui joc pentru ca este printre primele jocuri pe care l-am jucat in copilarie si s-a potrivit perfect cu dorinta mea de a face un proiect ce implica un ecran LCD.

Descriere generală


Fiecare jucator va avea propriul modul joystick prin care controleaza paleta sus sau jos. Miscarile joystick-ului sunt procesate prin placuta Arduino Uno R3 ATmega328P si afisate pe ecranul LCD.

Hardware Design

Lista de piese:

  • Arduino Uno R3 ATmega328P
  • Ecran LCD 1.8” SPI (LCD TFT de 1,8 ”, cu rezolutia de 128 x 160 pixeli si 262k de culori)
  • Modul Buzzer pasiv
  • Modul Joystick PS2
  • Rezistente
  • Fire de legatura
  • Breadboard

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2022/ionuto/ponggame.1652393530.txt.gz · Last modified: 2022/05/13 01:12 by raluca_elena.aldea
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0