This shows you the differences between two versions of the page.
|
pm:prj2022:ionuto:ponggame [2022/05/16 11:10] raluca_elena.aldea |
pm:prj2022:ionuto:ponggame [2022/05/16 14:18] (current) raluca_elena.aldea [Download] |
||
|---|---|---|---|
| Line 64: | Line 64: | ||
| * colors.h, ce contine codurile de culoare folosite pe parcursul proectului | * colors.h, ce contine codurile de culoare folosite pe parcursul proectului | ||
| * constants.h, unde am definit diverse valori sau texte | * constants.h, unde am definit diverse valori sau texte | ||
| - | * song.h, ce contine codul sursa pentru coloana sonora a jocului Pac Man | + | * song.h, ce contine codul sursa pentru coloana sonora a jocului Pac Man (sursa: https://github.com/robsoncouto/arduino-songs/blob/master/pacman/pacman.ino) |
| * lcd.cpp, ce contine implementarea metodelor ce tin de ecran (desenarea paletelor, a mingii, a puterii si a marginii ecranului) | * lcd.cpp, ce contine implementarea metodelor ce tin de ecran (desenarea paletelor, a mingii, a puterii si a marginii ecranului) | ||
| - | * lcd.h | + | * lcd.h, header-ul fisierului lcd.cpp; contine semnaturile functilor |
| * main.ino, ce contine toata logica jocului | * main.ino, ce contine toata logica jocului | ||
| Line 85: | Line 85: | ||
| A fost un proiect foarte distractiv de realizat. Am invatat sa lucrez cu o placuta arduino, sa folosesc un letcon, sa fiu atenta la conectarea firelor si mi-am indeplinit dorinta de a lucra cu un ecran LCD. Consider ca a fost de o dificultate medie si a ajutat la consolidarea cunostintelor acumulate la laborator. | A fost un proiect foarte distractiv de realizat. Am invatat sa lucrez cu o placuta arduino, sa folosesc un letcon, sa fiu atenta la conectarea firelor si mi-am indeplinit dorinta de a lucra cu un ecran LCD. Consider ca a fost de o dificultate medie si a ajutat la consolidarea cunostintelor acumulate la laborator. | ||
| - | Cele mai mari dificultati | + | Cele mai mare dificultate a fost realizarea coliziunilor cu paleta. |
| - | + | ||
| - | TODO | + | |
| ===== Download ===== | ===== Download ===== | ||
| Arhiva codului sursa: | Arhiva codului sursa: | ||
| - | {{:pm:prj2022:ionuto:ponggame_aldearaluca.zip|}} | + | {{:pm:prj2022:ionuto:ponggame_aldearalucae.zip|}} |
| + | |||
| + | Galerie imagini si scheme: | ||
| + | {{:pm:prj2022:ionuto:galerieimagini_scheme.zip|}} | ||
| Line 100: | Line 100: | ||
| * Alegerea proiectului si gandirea functionalitatilor | * Alegerea proiectului si gandirea functionalitatilor | ||
| + | * Realizare documentatie Milestone 1 | ||
| * Conectarea ecranului LCD si invatarea modului de functionare | * Conectarea ecranului LCD si invatarea modului de functionare | ||
| * Desenarea paletelor, a mingii si realizarea functionalitatii de miscare | * Desenarea paletelor, a mingii si realizarea functionalitatii de miscare | ||
| Line 108: | Line 109: | ||
| * Implementarea logicii butonului de reset si a switch-ului legat la baterii | * Implementarea logicii butonului de reset si a switch-ului legat la baterii | ||
| * Lipirea componentelor | * Lipirea componentelor | ||
| + | * Realizare documentatie Milestone 2 | ||