This is an old revision of the document!


Arduino Cyclone Arcade Game

Nume: Mândruță Cezar-Dan
Grupă: 334CB

Introducere


Proiectul reprezintă o interpretare proprie a unui joc de tip Cyclone, unul din cele mai populare și îndrăgite jocuri arcade din lume. Scopul proiectului este entertainment-ul, însă poate fi folosit și pentru a face profit, păcălindu-ți prietenii să joace pe bani :P.

Descriere generală

Proiectul constă într-un joc arcade în care o lumină se plimbă pe un inel, iar jucatorul trebuie să o oprească atunci când ajunge intr-un interval dat. Jocul are patru nivele. Cu cât jucătorul avansează, cu atât dificultatea crește (intervalul devine mai mic iar viteza cu care se deplasează lumina crește). Un buzzer va scoate sunete diferite atunci cand jucatorul nimerește și atunci când ratează ținta. Nivelul la care se află jucătorul va fi prezentat prin intermediul unei fâșii cu 8 led-uri. Jucătorul va putea opri lumina prin apăsarea unui buton de tip arcade.

Hardware Design

  • Arduino Mega board
  • inel cu 48 led-uri RGB
  • buton arcade
  • on/off switch
  • buzzer piezo activ
  • fasie cu 8 led-uri RGB
  • rezistente / tranzistori / fire / breadboard etc.

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2022/ionuto/cyclone_game.1653680669.txt.gz · Last modified: 2022/05/27 22:44 by cezar_dan.mandruta
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0