This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2022:imacovei:tiberiu.iordache00 [2022/05/11 08:41] tiberiu.iordache00 [Jurnal] |
pm:prj2022:imacovei:tiberiu.iordache00 [2022/05/11 09:32] (current) tiberiu.iordache00 [Concluzii] |
||
---|---|---|---|
Line 65: | Line 65: | ||
Am întampinat câteva probleme hardware pe parcurs, cum ar fi arderea unui servo motor sau erori de măsurare a distanței folosind senzorul ultrasonic, iar ca și probleme software, am fost nevoit să renunț la un buzzer pasiv deoarece timer2 interacționa cu funcțiile tone() și noTone(). \\ | Am întampinat câteva probleme hardware pe parcurs, cum ar fi arderea unui servo motor sau erori de măsurare a distanței folosind senzorul ultrasonic, iar ca și probleme software, am fost nevoit să renunț la un buzzer pasiv deoarece timer2 interacționa cu funcțiile tone() și noTone(). \\ | ||
- | Cu toate acestea, proiectul a ieșit mai bine decât mă așteptam, având în vedere materialele folosite. \\ | ||
{{:pm:prj2022:imacovei:marble_labyrinth_1.jpg?720x1000|}} | {{:pm:prj2022:imacovei:marble_labyrinth_1.jpg?720x1000|}} | ||
Line 73: | Line 72: | ||
=== Demo === | === Demo === | ||
[[https://youtu.be/wQu3doQoJNQ|Link demo YouTube]] | [[https://youtu.be/wQu3doQoJNQ|Link demo YouTube]] | ||
+ | ===== Concluzii ===== | ||
+ | Având în vedere toate problemele întampinate și materialele folosite, proiectul a ieșit mai bine decât mă așteptam. \\ | ||
+ | |||
+ | Am reușit să îmbin cunoștințe din laboratoarele de PM cum ar fi //Timer// pentru modurile de joc, interfața //Serială// pentru interacțiunea cu utilizatorul și //Debouncing// pentru lucrul cu servo motoare.\\ | ||
===== Download ===== | ===== Download ===== |