This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2022:imacovei:tiberiu.iordache00 [2022/05/11 08:25] tiberiu.iordache00 [Software Design] |
pm:prj2022:imacovei:tiberiu.iordache00 [2022/05/11 09:32] (current) tiberiu.iordache00 [Concluzii] |
||
---|---|---|---|
Line 18: | Line 18: | ||
===== Descriere generală ===== | ===== Descriere generală ===== | ||
- | {{:pm:prj2022:imacovei:schemabloc2_PM_IordacheTiberiu_336CA.png?500x300|}} | + | {{:pm:prj2022:imacovei:schemabloc2_PM_IordacheTiberiu_336CA.jpg?500x300|}} |
Jucătorul va interacționa cu ansamblul prezentat prin interfața serială a plăcii Arduino care primește comenzi pentru a selecta diverse moduri de joc sau pentru a reseta jocul. Odată ce începe jocul, două servo motoare vor controla axele X și Y ale planului prin intermediul unui joystick. Dacă modul de joc selectat este contra timp se va folosi și un senzor ultrasonic care va detecta când bila ajunge la destinație. | Jucătorul va interacționa cu ansamblul prezentat prin interfața serială a plăcii Arduino care primește comenzi pentru a selecta diverse moduri de joc sau pentru a reseta jocul. Odată ce începe jocul, două servo motoare vor controla axele X și Y ale planului prin intermediul unui joystick. Dacă modul de joc selectat este contra timp se va folosi și un senzor ultrasonic care va detecta când bila ajunge la destinație. | ||
Line 33: | Line 33: | ||
==== Schema electrică ==== | ==== Schema electrică ==== | ||
- | {{:pm:prj2022:imacovei:eagle_proiect_pm_IordacheTiberiu.png?700x600|}} | + | {{:pm:prj2022:imacovei:eagle_proiect_pm_IordacheTiberiu.jpg?700x600|}} |
===== Software Design ===== | ===== Software Design ===== | ||
Line 65: | Line 65: | ||
Am întampinat câteva probleme hardware pe parcurs, cum ar fi arderea unui servo motor sau erori de măsurare a distanței folosind senzorul ultrasonic, iar ca și probleme software, am fost nevoit să renunț la un buzzer pasiv deoarece timer2 interacționa cu funcțiile tone() și noTone(). \\ | Am întampinat câteva probleme hardware pe parcurs, cum ar fi arderea unui servo motor sau erori de măsurare a distanței folosind senzorul ultrasonic, iar ca și probleme software, am fost nevoit să renunț la un buzzer pasiv deoarece timer2 interacționa cu funcțiile tone() și noTone(). \\ | ||
- | Cu toate acestea, proiectul a ieșit mai bine decât mă așteptam, având în vedere materialele folosite. \\ | ||
{{:pm:prj2022:imacovei:marble_labyrinth_1.jpg?720x1000|}} | {{:pm:prj2022:imacovei:marble_labyrinth_1.jpg?720x1000|}} | ||
Line 73: | Line 72: | ||
=== Demo === | === Demo === | ||
[[https://youtu.be/wQu3doQoJNQ|Link demo YouTube]] | [[https://youtu.be/wQu3doQoJNQ|Link demo YouTube]] | ||
+ | ===== Concluzii ===== | ||
+ | Având în vedere toate problemele întampinate și materialele folosite, proiectul a ieșit mai bine decât mă așteptam. \\ | ||
+ | |||
+ | Am reușit să îmbin cunoștințe din laboratoarele de PM cum ar fi //Timer// pentru modurile de joc, interfața //Serială// pentru interacțiunea cu utilizatorul și //Debouncing// pentru lucrul cu servo motoare.\\ | ||
===== Download ===== | ===== Download ===== | ||
Line 79: | Line 82: | ||
===== Jurnal ===== | ===== Jurnal ===== | ||
+ | * 11.05.2022 Finalizare pagina Wiki | ||
* 10.05.2022 Finalizare ansamblu hardware. Editare pagina wiki: Rezultate obtinute, Download | * 10.05.2022 Finalizare ansamblu hardware. Editare pagina wiki: Rezultate obtinute, Download | ||
* 7.05.2022 Editare pagina wiki: Introducere, Software Design, Bibliografie | * 7.05.2022 Editare pagina wiki: Introducere, Software Design, Bibliografie |