This is an old revision of the document!
Ionescu Elena 336CA
Proiectul presupune crearea unui joc 2D, in care jucatorul trebuie sa depaseasca niste obstacole si sa supravietuiasca cat mai mult timp, incadrandu-se intr-un timp limita. Daca se atinge acel timp limita fara ca jucatorul sa se fi lovit de vreun obstacol, se va afisa mesajul “You won!”. In caz contrar, daca pe parcursul rularii jocului, jucatorul se loveste de vreun obstacol fara sa se fi terminat de scurs timpul alocat, atunci se va afisa pe ecran mesajul “You lose!”. In fiecare dintre cele doua cazuri, dupa afisarea mesajului corespunzator, se va afisa din nou mesajul “Press start” pentru reluarea jocului.
Jocul va fi afisat pe ecran LCD, iar miscarea jucatorului se va realiza prin intermediul unui buton; astfel, la apasarea butonului, jucatorul va sari si va depasi obstacolele.
Obstacolele sunt plasate pe ambele randuri din ecranul LCD, insa nu simultan.
In coltul din dreapta sus al ecranului, va aparea numarul de secunde scurse din momentul inceperii jocului.
Placa Arduino este componenta de baza a acestui proiect. Breadboard-ul si LCD-ul sunt legate direct la placa prin intermediul firelor mama-tata si tata-tata. Restul componentelor (rezistentele, butonul si buzzer-ul), dintre care mai de seama sunt buzzer-ul si butonul, sunt legate la placa Arduino prin intermediul breadboard-ului si a firelor tata-tata. La rularea jocului, se apasa pe buton, generandu-se o intrerupere. Astfel, jocul incepe si pe ecran se vor afisa jucatorul, obstacolele si timpul scurs din momentul inceperii jocului.