This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2022:imacovei:survivalmaze [2022/06/01 14:39] elena.ionescu0405 |
pm:prj2022:imacovei:survivalmaze [2022/06/02 01:23] (current) elena.ionescu0405 |
||
---|---|---|---|
Line 52: | Line 52: | ||
<note tip> | <note tip> | ||
- | In cadrul acestui proiect, in functia loop, verific daca jocul ruleaza sau nu. In cazul in care nu ruleaza, verific daca s-a scurs timpul alocat jucatorului. Daca da, inseamna ca jucatorul nu s-a lovit de niciun obstacol si afisez pe ecran timp de cateva secunde mesajul "You won!", iar numaratoarea reincepe de la 0. In continuare, daca ecranul clipeste, atunci jucatorul se afla in repaus. Reprezint pe ecran jucatorul si afisez un mesaj "Press start" inainte de inceperea jocului si generez o melodie cu ajutorul buzzer-ului, pana la inceperea jocului. Pentru a activa inceprea jocului, se apasa pe buton; aici ma folosesc de intreruperi. Cand a inceput jocul, se deseneaza harta pe ecranul LCD, formata din obstacole in partea de sus si in partea de jos, fiecare avand un "timp de viata" ce reprezinta timpul cat va fi afisat pe ecran. Jucatorul va fi pozitionat mereu pe a doua celula de pe randul de jos. Pentru a crea efectul de miscare, jucatorul are atat pentru saritura cat si pentru pozitia de alergare mai multe reprezentari in matricea grafica. Tot in functia loop, verific starea curenta a jucatorului si a hartii si desenez, in functie de acestea, cadrul imediat urmator. Daca are loc o cliziune intre jucator si obstacol, afisez mesajul "You lose!" timp de cateva secunde, iar la urmatoarea rulare se va afisa din nou mesajul "Press start" si se va astepta apasarea butonului. Daca nu s-a scurs timpul alocat si daca jucatorul nu s-a lovit de vreun obstacol, se calculeaza urmatoarea pozitie a jucatorului. \\ \\ | + | In cadrul acestui proiect, in functia loop, verific daca jocul ruleaza sau nu. In cazul in care nu ruleaza, verific daca s-a scurs timpul alocat jucatorului. Daca da, inseamna ca jucatorul nu s-a lovit de niciun obstacol si afisez pe ecran timp de cateva secunde mesajul "You won!", iar numaratoarea reincepe de la 0. In caz contrar, atunci ma sunt la prima rulare a jocului, deci jucatorul se afla in repaus. Afisez un mesaj "Press start" inainte de inceperea jocului si generez o melodie cu ajutorul buzzer-ului, pana la inceperea jocului. Pentru a activa inceperea jocului, se apasa pe buton; aici ma folosesc de intreruperi. Cand a inceput jocul, se deseneaza harta pe ecranul LCD, formata din obstacole in partea de sus si in partea de jos, fiecare avand un "timp de viata" ce reprezinta timpul cat va fi afisat pe ecran. Jucatorul va fi pozitionat mereu pe a doua celula de pe randul de jos. Pentru a crea efectul de miscare, jucatorul are atat pentru saritura cat si pentru pozitia de alergare mai multe reprezentari in matricea grafica. Tot in functia loop, verific starea curenta a jucatorului si a hartii si desenez, in functie de acestea, cadrul imediat urmator. Daca are loc o cliziune intre jucator si obstacol, afisez mesajul "You lose!" timp de cateva secunde, iar la urmatoarea rulare se va afisa din nou mesajul "Press start" si se va astepta apasarea butonului. Daca nu s-a scurs timpul alocat si daca jucatorul nu s-a lovit de vreun obstacol, se calculeaza urmatoarea pozitie a jucatorului. \\ \\ |
In functia initializare_harta(), se initializeaza cadrele cu o celula goala si se creeaza cadrele pentru jucator si pentru harta. \\ \\ | In functia initializare_harta(), se initializeaza cadrele cu o celula goala si se creeaza cadrele pentru jucator si pentru harta. \\ \\ | ||
In functia animatieHarta, se deruleaza urmatorul cadrul al hartii. \\ \\ | In functia animatieHarta, se deruleaza urmatorul cadrul al hartii. \\ \\ | ||
Line 63: | Line 63: | ||
===== Rezultate Obţinute ===== | ===== Rezultate Obţinute ===== | ||
- | {{:pm:prj2022:imacovei:rezultate_obtinute_1.jpg?nolink&600}} | + | {{:pm:prj2022:imacovei:ionescu_elena_imagine_1.jpeg?nolink&600}} |
- | {{:pm:prj2022:imacovei:rezultate_obtinute_2.jpg?nolink&600}} | + | {{:pm:prj2022:imacovei:ionescu_elena_imagine_2.jpeg?nolink&600}} |
- | {{:pm:prj2022:imacovei:rezultate_obtinute_3.jpg?nolink&600}} | + | {{:pm:prj2022:imacovei:ionescu_elena_imagine_3.jpeg?nolink&600}} |
- | {{:pm:prj2022:imacovei:rezultate_obtinute_4.jpg?nolink&600}} | + | {{:pm:prj2022:imacovei:ionescu_elena_imagine_4.jpeg?nolink&600}} |
- | {{:pm:prj2022:imacovei:rezultate_obtinute_5.jpg?nolink&600}} | + | {{:pm:prj2022:imacovei:ionescu_elena_imagine_6.jpeg?nolink&600}} |
===== Concluzii ===== | ===== Concluzii ===== | ||
Line 86: | Line 86: | ||
<note warning> | <note warning> | ||
- | {{:pm:prj2022:imacovei:ionescu_elena_proiect_pm_1.zip|}} | + | {{:pm:prj2022:imacovei:ionescu_elena_proiect_pm_2.zip|}} |
</note> | </note> |