This is an old revision of the document!


Smart Home

Introducere

Smart Home consta in proiectarea unei machete si implementarea unui setup convenabil pentru o casa, unde toate aparatele sunt controlate de catre diferiti senzori, astfel incat locatarii sa poata beneficia de camere cu diferite functionalitati. Obiectivul acestui proiect este imbunatatirea calitatii vietii locatarilor, eficientizarea utilizarii resurselor energetice, dar si imbunatatirea sigurantei si a securitatii.

Descriere generală

O schemă bloc cu toate modulele proiectului vostru, atât software cât şi hardware însoţită de o descriere a acestora precum şi a modului în care interacţionează.

Exemplu de schemă bloc: http://www.robs-projects.com/mp3proj/newplayer.html

Macheta va fi facuta din carton si va avea mai multe camere cu diferite functionalitati:

  • intrarea in casa se va face pe baza de access card;
  • se vor numara si se vor afisa cate persoane intra in casa, cu posibilitatea de a reseta acest contor;
  • lumina se va aprinde la intrarea in camera si se va stinge la iesire;
  • la atingerea unei anumite temperaturi se va activa un ventilator;
  • Disco Party: se va activa un LED RGB prin atingerea unui senzor cu touch;

Hardware Design

Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:

Lista de componente:

  1. Arduino UNO
  2. Breadboard
  3. 7-segment display
  4. Push Button
  5. LCD display
  6. Adaptor I2C
  7. Senzor temperatura
  8. Senzor proximitate
  9. Senzor touch
  10. Ventilator de 5V
  11. RFID card reader RC522
  12. LED
  13. LED RGB
  14. Fire

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2022/imacovei/smart_home.1650632945.txt.gz · Last modified: 2022/04/22 16:09 by ioana.arsene
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0