This is an old revision of the document!


Rock Paper Scissors

Nume: Andrei Alexandru-Razvan Grupa: 333CB

Introducere

Ideea proiectului a pornit de la experienta mea cu jocul Piatra, Foarfeca, Hartie. Cred ca oricine a jucat acest joc cu destule persoane a intalnit acel jucator care se misca mai greu pentru a castiga putin timp in care sa vada ce a ales oponentul si sa isi modifice propria alegere astfel incat sa castige. In plus, jocul are scopul de a elimina cazurile in care se joaca pana la 2/3 sau 3/5 etc. si pierzatorul incearca sa mai castige o sansa pretinzand ca runda decisiva nu a fost inca jucata.

Descriere generală

Astfel, proiectul consta intr-un joc in care fiecare jucator va avea un set de 3 butoane corespunzatoare fiecarei alegeri (piatra / foarfeca / hartie), alaturi de alte 2 butoane care sevesc la inceperea unei noi runde si la resetarea scorului. Informatiile vor fi afisate pe un ecran LCD, mai exact scorul (numarul de runde castigate de fiecare jucator) impreuna cu indicatoare pentru a confirma ca alegerea facuta prin apasarea unui buton a fost inregistrata, o scurta numaratoare inversa inainte de a afisa rezultatul urmata de afisarea alegerilor jucatorilor si castigatorul.

Schema bloc:

Hardware Design

  • Listă de piese:
    • Placuta Arduino
    • 8 butoane
    • Buzzer
    • Ecran LCD

Software Design

Rezultate Obţinute

Concluzii

Download

Bibliografie/Resurse

pm/prj2022/imacovei/rps.1651584280.txt.gz · Last modified: 2022/05/03 16:24 by alexandru.andrei99
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0