This is an old revision of the document!
Rock Paper Scissors
Introducere
Ideea proiectului a pornit de la experienta mea cu jocul Piatra, Foarfeca, Hartie. Cred ca oricine a jucat acest joc cu destule persoane a intalnit acel jucator care se misca mai greu pentru a castiga putin timp in care sa vada ce a ales oponentul si sa isi modifice propria alegere astfel incat sa castige. In plus, jocul are scopul de a elimina cazurile in care se joaca pana la 2/3 sau 3/5 etc. si pierzatorul incearca sa mai castige o sansa pretinzand ca runda decisiva nu a fost inca jucata.
Astfel, proiectul consta intr-un joc in care fiecare jucator va avea un set de 3 butoane corespunzatoare fiecarei alegeri (piatra / foarfeca / hartie), alaturi de alte 2 butoane care sevesc la inceperea unei noi runde si la resetarea scorului. Informatiile vor fi afisate pe un ecran LCD, mai exact scorul (numarul de runde castigate de fiecare jucator) impreuna cu indicatoare pentru a confirma ca alegerea facuta prin apasarea unui buton a fost inregistrata, o scurta numaratoare inversa inainte de a afisa rezultatul urmata de afisarea alegerilor jucatorilor si castigatorul.
Descriere generală
Schema bloc:
Hardware Design
Listă de piese:
Placuta Arduino
8 butoane
Buzzer
Ecran LCD
-
diagrame de semnal
rezultatele simulării
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF