This is an old revision of the document!
În cadrul acestui proiect, îmi propun să implementez jocul Snake. Jucătorul va putea interacționa prin intermediul unui joystick. Voi folosi o matrice LED de dimensiune 8×8, iar scorul va fi afișat pe un ecran LCD. Proiectul are ca scop însușirea și aplicarea cunoștințelor și a conceptelor învățate la această materie.
Așa cum am spus mai sus, prin intermediul unui joystick, jucătorul va putea controla direcția de deplasare. De asemenea, prin apăsarea butonului joystick-ului, se poate modifica dificultatea jocului (viteza de deplasare). În tot acest timp, pe ecranul LCD se va afișa scorul curent. Atunci când jucătorul pierde, jocul se termină și pe ecran se va afișa un mesaj corespunzător.
Comunicarea dintre ecranul LCD și plăcuța Arduino se va realiza printr-un adaptor I2C, reducând astfel numărul de pini care vor fi ocupați. În cazul joystick-ului, cei doi pini pentru direcție vor fi conectați la intrări analogice, iar butonul va fi conectat la unul dintre pinii digitali ai plăcuței.
Schema bloc a proiectului este următoarea:
Componentele utilizate sunt:
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.