This is an old revision of the document!
Joc Snake
Introducere
În cadrul acestui proiect, îmi propun să implementez jocul Snake. Jucătorul va putea interacționa prin intermediul unui joystick. Voi folosi o matrice LED de dimensiune 8×8, iar scorul va fi afișat pe un ecran LCD.
Descriere generală
Așa cum am spus mai sus, prin intermediul unui joystick, jucătorul va putea controla direcția de deplasare. De asemenea, prin apăsarea butonului joystick-ului, se poate modifica dificultatea jocului (viteza de deplasare). În tot acest timp, pe ecranul LCD se va afișa scorul curent. Atunci când jucătorul pierde, jocul se termină și pe ecran se va afișa un mesaj corespunzător.
Hardware Design
Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:
listă de piese
-
diagrame de semnal
rezultatele simulării
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF