This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2022:imacovei:pong_game [2022/05/27 21:24] stanislav.onea [Download] |
pm:prj2022:imacovei:pong_game [2022/06/01 18:29] (current) stanislav.onea [Download] |
||
---|---|---|---|
Line 42: | Line 42: | ||
</note> | </note> | ||
- | In implementare am folosit clase pentru diferite obiecte din joc, astfel avem urmatoarele clase: | + | In implementare am folosit o clasa pentru datele paletelor si mai multe functii care determina fluxul jocului. Astfel avem urmatoarele functii: |
- | **Paddle** - | + | **Functii pentru dfeterminare pozitiei paletelor** - |
- | In care este implementata logica de pozitionare si miscare a unei palete. | + | * MovePaddleDown |
+ | * MovePaddleUp | ||
+ | * PrintPaddles | ||
- | **Print** - | + | In care este implementata logica de pozitionare si miscare a paletelor. |
- | Care contine metode de afisare a textului de start, scorului, invingatorului etc. | + | |
+ | **Funtii de printare** - | ||
+ | * PrintBall | ||
+ | * StartGamePrint | ||
+ | * PrintScore | ||
+ | * PrintWinner | ||
+ | |||
+ | Care contin metode de afisare a textului de start, scorului, invingatorului etc. | ||
+ | |||
+ | **Functii care determina pozitia mingei** - | ||
+ | * void GenerateBallArray() | ||
+ | * PrintBall | ||
+ | * UpdateBall | ||
+ | * AwardAPoint | ||
- | **Ball** - | ||
In care a fost implementata majoritatea funtionalaitatii jocului si anume a miscarii mingii, | In care a fost implementata majoritatea funtionalaitatii jocului si anume a miscarii mingii, | ||
sunt tratate mai multe cazuri cand se loveste de pereti sau de palete si cum isi schimba traiectoria. | sunt tratate mai multe cazuri cand se loveste de pereti sau de palete si cum isi schimba traiectoria. | ||
Line 63: | Line 77: | ||
===== Rezultate Obţinute ===== | ===== Rezultate Obţinute ===== | ||
- | {{:pm:prj2022:imacovei:tinkercad111.png?500|}} | ||
- | {{:pm:prj2022:imacovei:tinkercad.png?500|}} | + | {{:pm:prj2022:imacovei:ponggame1.jpeg?500|}} |
+ | |||
+ | {{:pm:prj2022:imacovei:ponggame2.jpeg?500|}} | ||
+ | |||
+ | {{:pm:prj2022:imacovei:ponggame3.jpeg?500|}} | ||
+ | |||
+ | <note tip> | ||
+ | Demo: | ||
+ | https://youtube.com/shorts/apBWESjlQ9g?feature=share | ||
+ | </note> | ||
===== Concluzii ===== | ===== Concluzii ===== | ||
Proiectul s-a dovedit a fi putin mai greu decat am expectat dar a fost mai interesant de al dezvolta. | Proiectul s-a dovedit a fi putin mai greu decat am expectat dar a fost mai interesant de al dezvolta. | ||
- | Am invatat sa scriu cod pentru arduino in oop insa in loc de afisare la consola sau in apliactie, afisez pe un ecran separat. | + | Am invatat sa scriu cod pentru arduino mai complex si sa pot afisa pe un ecran extern. |
Partea de intreruperi am inteloso mai greu insa dupa inspectarea internetului au fost implementate in cateva randuri. | Partea de intreruperi am inteloso mai greu insa dupa inspectarea internetului au fost implementate in cateva randuri. | ||
Line 82: | Line 104: | ||
Multumesc de atentie! | Multumesc de atentie! | ||
===== Download ===== | ===== Download ===== | ||
+ | Codul sursa: | ||
+ | {{:pm:prj2022:imacovei:pong_game_code.zip|}} | ||
- | {{:pm:prj2022:imacovei:pong_game_16x2_lcd1.zip|}} | ||
===== Jurnal ===== | ===== Jurnal ===== | ||
<note tip> | <note tip> | ||
Line 89: | Line 112: | ||
27.05.2022: Am adaugat milestone 2, parte de schema electrica, sectiunea de software conlcuzii si biografie. | 27.05.2022: Am adaugat milestone 2, parte de schema electrica, sectiunea de software conlcuzii si biografie. | ||
+ | |||
+ | 01.06.2022: Am adaugat poze, demo si cod pentru implementarea fizica a proiectului. | ||
</note> | </note> | ||
===== Bibliografie/Resurse ===== | ===== Bibliografie/Resurse ===== |