This shows you the differences between two versions of the page.
|
pm:prj2022:imacovei:pong_game [2022/05/27 20:25] stanislav.onea [Rezultate Obţinute] |
pm:prj2022:imacovei:pong_game [2022/06/01 18:29] (current) stanislav.onea [Download] |
||
|---|---|---|---|
| Line 42: | Line 42: | ||
| </note> | </note> | ||
| - | In implementare am folosit clase pentru diferite obiecte din joc, astfel avem urmatoarele clase: | + | In implementare am folosit o clasa pentru datele paletelor si mai multe functii care determina fluxul jocului. Astfel avem urmatoarele functii: |
| - | **Paddle** - | + | **Functii pentru dfeterminare pozitiei paletelor** - |
| - | In care este implementata logica de pozitionare si miscare a unei palete. | + | * MovePaddleDown |
| + | * MovePaddleUp | ||
| + | * PrintPaddles | ||
| - | **Print** - | + | In care este implementata logica de pozitionare si miscare a paletelor. |
| - | Care contine metode de afisare a textului de start, scorului, invingatorului etc. | + | |
| + | **Funtii de printare** - | ||
| + | * PrintBall | ||
| + | * StartGamePrint | ||
| + | * PrintScore | ||
| + | * PrintWinner | ||
| + | |||
| + | Care contin metode de afisare a textului de start, scorului, invingatorului etc. | ||
| + | |||
| + | **Functii care determina pozitia mingei** - | ||
| + | * void GenerateBallArray() | ||
| + | * PrintBall | ||
| + | * UpdateBall | ||
| + | * AwardAPoint | ||
| - | **Ball** - | ||
| In care a fost implementata majoritatea funtionalaitatii jocului si anume a miscarii mingii, | In care a fost implementata majoritatea funtionalaitatii jocului si anume a miscarii mingii, | ||
| sunt tratate mai multe cazuri cand se loveste de pereti sau de palete si cum isi schimba traiectoria. | sunt tratate mai multe cazuri cand se loveste de pereti sau de palete si cum isi schimba traiectoria. | ||
| Line 63: | Line 77: | ||
| ===== Rezultate Obţinute ===== | ===== Rezultate Obţinute ===== | ||
| - | {{:pm:prj2022:imacovei:tinkercad111.png?500|}} | ||
| - | {{:pm:prj2022:imacovei:tinkercad.png?500|}} | + | {{:pm:prj2022:imacovei:ponggame1.jpeg?500|}} |
| + | |||
| + | {{:pm:prj2022:imacovei:ponggame2.jpeg?500|}} | ||
| + | |||
| + | {{:pm:prj2022:imacovei:ponggame3.jpeg?500|}} | ||
| + | |||
| + | <note tip> | ||
| + | Demo: | ||
| + | https://youtube.com/shorts/apBWESjlQ9g?feature=share | ||
| + | </note> | ||
| ===== Concluzii ===== | ===== Concluzii ===== | ||
| Proiectul s-a dovedit a fi putin mai greu decat am expectat dar a fost mai interesant de al dezvolta. | Proiectul s-a dovedit a fi putin mai greu decat am expectat dar a fost mai interesant de al dezvolta. | ||
| - | Am invatat sa scriu cod pentru arduino in oop insa in loc de afisare la consola sau in apliactie, afisez pe un ecran separat. | + | Am invatat sa scriu cod pentru arduino mai complex si sa pot afisa pe un ecran extern. |
| Partea de intreruperi am inteloso mai greu insa dupa inspectarea internetului au fost implementate in cateva randuri. | Partea de intreruperi am inteloso mai greu insa dupa inspectarea internetului au fost implementate in cateva randuri. | ||
| Line 82: | Line 104: | ||
| Multumesc de atentie! | Multumesc de atentie! | ||
| ===== Download ===== | ===== Download ===== | ||
| + | Codul sursa: | ||
| + | {{:pm:prj2022:imacovei:pong_game_code.zip|}} | ||
| ===== Jurnal ===== | ===== Jurnal ===== | ||
| Line 88: | Line 112: | ||
| 27.05.2022: Am adaugat milestone 2, parte de schema electrica, sectiunea de software conlcuzii si biografie. | 27.05.2022: Am adaugat milestone 2, parte de schema electrica, sectiunea de software conlcuzii si biografie. | ||
| + | |||
| + | 01.06.2022: Am adaugat poze, demo si cod pentru implementarea fizica a proiectului. | ||
| </note> | </note> | ||
| ===== Bibliografie/Resurse ===== | ===== Bibliografie/Resurse ===== | ||