This is an old revision of the document!
Mediul de dezvoltare: - Arduino IDE : scriere cod si upload cod pe Arduino - Draw.io : realizare schema bloc - EasyEDA : realizare schema electrica
Librarii folosite: -LiquidCrystal.h pentru a controla LCD-ul si ce trebuie sa afiseaza -Keypad.h pentru utilizarea tastaturilor tip matrice -Servo.h pentru a controla Servo Motorul
Pentru acest proiect, am setat parola initiala ca fiind “9876”.Se poate modifica in cod, astfel putem pune ce parola dorim.Daca este cea corecta, se va afisa “Corect”, altfel “Incorect”. Am definit o matrice key pentru keypad, continand toate cele 12 taste.Cu ajutorul functiilor din libraria Keypad.h, precum getKey, putem citi de la tastatura care este parola introdusa de utilizator.Atunci cand este cea corecta, apelam functia “unlockdoor”, in care avem diverse mesaje ce se vor afisa pe LCD, dar si modificarea servomotorului de la 180 la 0 grade,timp de 5 secunde, dupa care va reveni in pozitia initiala.In cazul opus, se va apela functia “incorrect”, unde, de asemenea, avem diverse mesaje ce se vor afisa pe LCD, dar si sunetul buzzer-ului, redat folosind “unlockbuzz”.In cazul in care parola este gresita de 5 ori la rand, se va apela functia “torture”, utilizatorul fiind obligat sa astepte 15 secunde pana a mai putea introduce o alta parola.Apeland functia “change”, la apasarea tastei ”#”, parola default este schimbata cu o alta din keypad.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.