Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2022:imacovei:pacanele [2022/06/01 23:49]
mihai.gavrila1406 [Software Design]
pm:prj2022:imacovei:pacanele [2022/06/02 14:52] (current)
florin.stancu old revision restored (2022/06/02 02:07)
Line 13: Line 13:
 **Componente necesare:** **Componente necesare:**
  
-    ​1. Arduino Uno +    ​Arduino Uno 
-    ​2. Breadboard +    ​Breadboard 
-    ​3. Ecran LCD 1602 +    ​Ecran LCD 1602 
-    ​4. Rezistenta de 1k ohm pentru iluminarea LCD-ului +    ​Rezistenta de 1k ohm pentru iluminarea LCD-ului 
-    ​5. Potentiometru pentru ajustarea contrastului pe LCD +    ​Potentiometru pentru ajustarea contrastului pe LCD 
-    ​6. 4 butoane +    ​4 butoane 
-    ​7. Buzzer +    ​Buzzer 
-    ​8. Fire+    ​Fire
     ​     ​
  
Line 27: Line 27:
  
   * Mediu de dezvoltare: Arduino IDE   * Mediu de dezvoltare: Arduino IDE
 +  *  Biblioteci si surse 3rd-party:  ​
 +           - LiquidCrystal.h pentru LCD
 +           - TimerFreeTone.h pentru buzzer
 +
 +In  fisierul symbols.h se afla implementarea celor 10 simboluri ce pot aparea pe ecran: inima rosie, romb, inima neagra, trefla, 7, #, fata, 1 linie, 2 linii si 3 linii.
 +
 +In fisierul game.h m-am ocupat de afisarea balantei, logica apasarii celor 4 butoane, afisarea valorii pariului.
 +
 +In fisierul hardware.h, se afla initializarea ecranului LCD, setarea pinilor, testarea apasarii unui anumit buton si sunetele emise de buzzer in functie de rezultatul invartirii simbolurilor. Buzzerul scoate diferite zgomote in anumite situatii: ai pierdut, ai apasat un buton nepermis, castig mare, invartire in executie.
 +
 +In fisierul slotmachine.h controlez rotirea simbolurilor,​ creez rezultatul unei invartiri, modificarea balantei, realizez calculul castigului din invartirea actuala, subliniez daca ceva bun s- a intamplat la aceasta rotire.
 +
 +
 +**Rezultate initiale:**
 +
 +Pentru inceput am testat functionalitatea ecranului LCD, dupa care am inceput implementarea software efectiva.
 +
 +
 + 
 +
 +
 +
 +
 + 
 +
 +
 +
  
-Mediu de dezvoltare: Arduino IDE 
-Biblioteci si surse 3rd-party:  ​ 
-LiquidCrystal.h pentru LCD 
-TimerFreeTone.h pentru buzzer 
         ​         ​
  
 ===== Rezultate Obţinute ===== ===== Rezultate Obţinute =====
  
-<note tip> +Proiectul este complet functional, si, din punctul meu de vedere reuseste sa simuleze unul dintre slototurile "​vechi",​ ceea reprezinta un mod bun de divertisment pentru pasionatii de sloturi si nu numai. 
-Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru+ 
-</​note>​+{{:​pm:​prj2022:​imacovei:​cosminpm.jpg?​100|}} 
 + 
 + 
  
 ===== Concluzii ===== ===== Concluzii =====
  
 +Fiind primul proiect cu microprocesoare de aceasta complexitate la care am realizat si partea hardware, am gasit realizarea slotului o provocare interesanta. ​
 +Ca o concluzie, sunt multumit de rezultatul final al muncii pentru acest proiect si ma bucur ca am avut ocazia sa aprofundez aceasta materie.
 ===== Download ===== ===== Download =====
  
-<note warning>​ +{{:pm:prj2022:imacovei:cosmingavrila_336ca.zip|}}
-O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului:​ surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-). +
- +
-Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:​pm:​prj20??:​c?​** sau **:​pm:​prj20??:​c?:​nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:​** Dumitru Alin, 331CC -> **:pm:prj2009:cc:dumitru_alin**. +
-</​note>​+
  
 ===== Jurnal ===== ===== Jurnal =====
  
-<note tip> +  - 21.04.2022 - Alegerea ​proiectului 
-Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul ​proiectului. +  - 16.05.2022 - 22.05.2022 - Implementare parte software 
-</​note>​+  - 26.05.2022 - Achizitionare piese 
 +  - 30.05.2022 - Finalizare parte hardware 
 +  - 01.06.2022 - Finalizarea documentatiei
  
 ===== Bibliografie/​Resurse ===== ===== Bibliografie/​Resurse =====
  
-<​note>​ +Am folosit laboratoarele de pe ocw si laboratoarele din anii trecuti de la materiile ce au avut legatura ​cu implementare hardware. De asemeneam-am inspirat din numeroase surse online.
-Listă ​cu documentedatasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe **Resurse Software** şi **Resurse Hardware**. +
-</​note>​+
  
 <​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?​do=export_pdf">​Export to PDF</​a></​html>​ <​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?​do=export_pdf">​Export to PDF</​a></​html>​
  
pm/prj2022/imacovei/pacanele.1654116588.txt.gz · Last modified: 2022/06/01 23:49 by mihai.gavrila1406
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0