Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2022:imacovei:iarina.dalimon [2022/05/27 19:55]
iarina.dalimon
pm:prj2022:imacovei:iarina.dalimon [2022/05/27 20:55] (current)
iarina.dalimon [Download]
Line 13: Line 13:
 {{ :​pm:​prj2022:​imacovei:​pm.png?​300 |}} {{ :​pm:​prj2022:​imacovei:​pm.png?​300 |}}
  
 +
 +**Schema electrica**
 +
 +{{ :​pm:​prj2022:​imacovei:​schematic.png?​300 |}}
 ===== Hardware Design ===== ===== Hardware Design =====
  
Line 35: Line 39:
 Surse si functii implementate:​ Surse si functii implementate:​
  
-setup() → porneste ecranul LCD si seteaza pinii pentru senzorul de atingere si leduri +  * setup() → porneste ecranul LCD si seteaza pinii pentru senzorul de atingere si leduri 
-loop() → trece prin etapele jocului +  ​* ​loop() → trece prin etapele jocului 
-getkey() → returneaza valoarea obtinuta de senzorul de atingere +  ​* ​getkey() → returneaza valoarea obtinuta de senzorul de atingere 
-fctStartGame() → afisare pe ecranul LCD a mesajului initial +  ​* ​fctStartGame() → afisare pe ecranul LCD a mesajului initial 
-fctStartGameHelper() → seteaza diverse valori +  ​* ​fctStartGameHelper() → seteaza diverse valori 
-getWord () → salveaza cuvantul introdus de un jucator, care urmeaza sa fie ghicit de al 2lea +  ​* ​getWord () → salveaza cuvantul introdus de un jucator, care urmeaza sa fie ghicit de al 2lea 
-getLetterFromIn() → cifrele introduse prin intermediul senzorului de atingere sunt transformate in litere +  ​* ​getLetterFromIn() → cifrele introduse prin intermediul senzorului de atingere sunt transformate in litere 
-guessWord() → literele care sunt introduse de al 2lea jucator +  ​* ​guessWord() → literele care sunt introduse de al 2lea jucator 
-getLetter () → cifrele introduse cu ajutorul senzorului de atingere +  ​* ​getLetter () → cifrele introduse cu ajutorul senzorului de atingere 
-isLetterCorrect (char letter) → verifica daca litera introdusa face parte din cuvant +  ​* ​isLetterCorrect (char letter) → verifica daca litera introdusa face parte din cuvant 
-update (int code) → afiseaza pe ecranul LCD-ului literele ghicite +  ​* ​update (int code) → afiseaza pe ecranul LCD-ului literele ghicite 
-resetValues() → reseteaza valorile variabilelor folosite +  ​* ​resetValues() → reseteaza valorile variabilelor folosite 
-restartGame() → reinitializeaza jocul +  ​* ​restartGame() → reinitializeaza jocul 
-mesajFinale() → afisarea mesajului final   +  ​* ​mesajFinale() → afisarea mesajului final   
  
 ===== Rezultate Obţinute ===== ===== Rezultate Obţinute =====
  
-Link demo:+Link demo: https://​youtu.be/​vSUZQqvBr90
  
 ===== Concluzii ===== ===== Concluzii =====
 +Acest proiect m-a ajutat sa fixez anumite notiuni de PM. A fost o experienta foarte utila si distractiva sa conectez componentele fizic
 ===== Download ===== ===== Download =====
  
-<note warning>​ +Arhiva{{:pm:prj2022:imacovei:hangman.zip|}}
-O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectuluisurse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-). +
- +
-Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:​pm:​prj20??:​c?​** sau **:​pm:​prj20??:​c?:​nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:​** Dumitru Alin, 331CC -> **:pm:prj2009:cc:dumitru_alin**. +
-</​note>​ +
 ===== Jurnal ===== ===== Jurnal =====
 +  * 20 aprilie → alegere tema proiect
 +  * 21 aprilie → creare paginia wiki
 +  * 4 mai → comanda componente
 +  * 19 mai →  scris codul pentru conectarea ledurilor si a lcd-ului la placuta
 +  * 20 mai → scris codul pentru logica jocului
 +  * 21 mai → conectare componente fizic si modificari cod
 +  * 22 mai → scris codul pentru conectarea senzorului de atingere
 +  * 27 mai → documentatia wiki
 +===== Bibliografie/​Resurse =====
  
-<note tip> +  * https://www.youtube.com/​watch?​v=NXZR0p-kX1A&​ab_channel=RDIoTDEMO 
-Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului+  * TTP229-datasheet 
-</note>+  * Shield pentru Arduino cu LCD si Tastatura (LCD 1602 cu Keypad)-datasheet 
 +  * https://​docs.arduino.cc/​learn/​electronics/lcd-displays-datasheet
  
-===== Bibliografie/​Resurse ===== 
- 
-<​note>​ 
-Listă cu documente, datasheet-uri,​ resurse Internet folosite, eventual grupate pe **Resurse Software** şi **Resurse Hardware**. 
-</​note>​ 
  
 <​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?​do=export_pdf">​Export to PDF</​a></​html>​ <​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?​do=export_pdf">​Export to PDF</​a></​html>​
- 
pm/prj2022/imacovei/iarina.dalimon.1653670538.txt.gz · Last modified: 2022/05/27 19:55 by iarina.dalimon
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0