This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2022:imacovei:iarina.dalimon [2022/05/27 19:55] iarina.dalimon |
pm:prj2022:imacovei:iarina.dalimon [2022/05/27 20:55] (current) iarina.dalimon [Download] |
||
---|---|---|---|
Line 13: | Line 13: | ||
{{ :pm:prj2022:imacovei:pm.png?300 |}} | {{ :pm:prj2022:imacovei:pm.png?300 |}} | ||
+ | |||
+ | **Schema electrica** | ||
+ | |||
+ | {{ :pm:prj2022:imacovei:schematic.png?300 |}} | ||
===== Hardware Design ===== | ===== Hardware Design ===== | ||
Line 35: | Line 39: | ||
Surse si functii implementate: | Surse si functii implementate: | ||
- | setup() → porneste ecranul LCD si seteaza pinii pentru senzorul de atingere si leduri | + | * setup() → porneste ecranul LCD si seteaza pinii pentru senzorul de atingere si leduri |
- | loop() → trece prin etapele jocului | + | * loop() → trece prin etapele jocului |
- | getkey() → returneaza valoarea obtinuta de senzorul de atingere | + | * getkey() → returneaza valoarea obtinuta de senzorul de atingere |
- | fctStartGame() → afisare pe ecranul LCD a mesajului initial | + | * fctStartGame() → afisare pe ecranul LCD a mesajului initial |
- | fctStartGameHelper() → seteaza diverse valori | + | * fctStartGameHelper() → seteaza diverse valori |
- | getWord () → salveaza cuvantul introdus de un jucator, care urmeaza sa fie ghicit de al 2lea | + | * getWord () → salveaza cuvantul introdus de un jucator, care urmeaza sa fie ghicit de al 2lea |
- | getLetterFromIn() → cifrele introduse prin intermediul senzorului de atingere sunt transformate in litere | + | * getLetterFromIn() → cifrele introduse prin intermediul senzorului de atingere sunt transformate in litere |
- | guessWord() → literele care sunt introduse de al 2lea jucator | + | * guessWord() → literele care sunt introduse de al 2lea jucator |
- | getLetter () → cifrele introduse cu ajutorul senzorului de atingere | + | * getLetter () → cifrele introduse cu ajutorul senzorului de atingere |
- | isLetterCorrect (char letter) → verifica daca litera introdusa face parte din cuvant | + | * isLetterCorrect (char letter) → verifica daca litera introdusa face parte din cuvant |
- | update (int code) → afiseaza pe ecranul LCD-ului literele ghicite | + | * update (int code) → afiseaza pe ecranul LCD-ului literele ghicite |
- | resetValues() → reseteaza valorile variabilelor folosite | + | * resetValues() → reseteaza valorile variabilelor folosite |
- | restartGame() → reinitializeaza jocul | + | * restartGame() → reinitializeaza jocul |
- | mesajFinale() → afisarea mesajului final | + | * mesajFinale() → afisarea mesajului final |
===== Rezultate Obţinute ===== | ===== Rezultate Obţinute ===== | ||
- | Link demo: | + | Link demo: https://youtu.be/vSUZQqvBr90 |
===== Concluzii ===== | ===== Concluzii ===== | ||
+ | Acest proiect m-a ajutat sa fixez anumite notiuni de PM. A fost o experienta foarte utila si distractiva sa conectez componentele fizic | ||
===== Download ===== | ===== Download ===== | ||
- | <note warning> | + | Arhiva: {{:pm:prj2022:imacovei:hangman.zip|}} |
- | O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-). | + | |
- | + | ||
- | Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:pm:prj20??:c?** sau **:pm:prj20??:c?:nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:** Dumitru Alin, 331CC -> **:pm:prj2009:cc:dumitru_alin**. | + | |
- | </note> | + | |
===== Jurnal ===== | ===== Jurnal ===== | ||
+ | * 20 aprilie → alegere tema proiect | ||
+ | * 21 aprilie → creare paginia wiki | ||
+ | * 4 mai → comanda componente | ||
+ | * 19 mai → scris codul pentru conectarea ledurilor si a lcd-ului la placuta | ||
+ | * 20 mai → scris codul pentru logica jocului | ||
+ | * 21 mai → conectare componente fizic si modificari cod | ||
+ | * 22 mai → scris codul pentru conectarea senzorului de atingere | ||
+ | * 27 mai → documentatia wiki | ||
+ | ===== Bibliografie/Resurse ===== | ||
- | <note tip> | + | * https://www.youtube.com/watch?v=NXZR0p-kX1A&ab_channel=RDIoTDEMO |
- | Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului. | + | * TTP229-datasheet |
- | </note> | + | * Shield pentru Arduino cu LCD si Tastatura (LCD 1602 cu Keypad)-datasheet |
+ | * https://docs.arduino.cc/learn/electronics/lcd-displays-datasheet | ||
- | ===== Bibliografie/Resurse ===== | ||
- | |||
- | <note> | ||
- | Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe **Resurse Software** şi **Resurse Hardware**. | ||
- | </note> | ||
<html><a class="media mediafile mf_pdf" href="?do=export_pdf">Export to PDF</a></html> | <html><a class="media mediafile mf_pdf" href="?do=export_pdf">Export to PDF</a></html> | ||
- |