This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2022:imacovei:iarina.dalimon [2022/04/21 20:21] iarina.dalimon |
pm:prj2022:imacovei:iarina.dalimon [2022/05/27 20:55] (current) iarina.dalimon [Download] |
||
---|---|---|---|
Line 11: | Line 11: | ||
**Schema bloc** | **Schema bloc** | ||
- | {{:pm:prj2022:imacovei:pm.png?200|}} | + | {{ :pm:prj2022:imacovei:pm.png?300 |}} |
+ | |||
+ | |||
+ | **Schema electrica** | ||
+ | |||
+ | {{ :pm:prj2022:imacovei:schematic.png?300 |}} | ||
===== Hardware Design ===== | ===== Hardware Design ===== | ||
Line 18: | Line 23: | ||
* modul senzor de atingere capacitiv TTP229 | * modul senzor de atingere capacitiv TTP229 | ||
* breadboard HQ (830 puncte) | * breadboard HQ (830 puncte) | ||
- | * placa de dezvoltare compatibila cu arduino uno r3 (ATmega16u2) + cablu | + | * placa de dezvoltare compatibila cu arduino uno r3 (ATmega328p) + cablu |
* buton 6x6x6 | * buton 6x6x6 | ||
* 3 leduri rosii | * 3 leduri rosii | ||
Line 26: | Line 31: | ||
===== Software Design ===== | ===== Software Design ===== | ||
+ | Mediu de dezvoltare: | ||
+ | * Arduino IDE | ||
- | <note tip> | + | Librarii si surse 3rd party: |
- | Descrierea codului aplicaţiei (firmware): | + | * LiquidCrystal_I2C.h |
- | * mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR) | + | |
- | * librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib) | + | Surse si functii implementate: |
- | * algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi | + | |
- | * (etapa 3) surse şi funcţii implementate | + | * setup() → porneste ecranul LCD si seteaza pinii pentru senzorul de atingere si leduri |
- | </note> | + | * loop() → trece prin etapele jocului |
+ | * getkey() → returneaza valoarea obtinuta de senzorul de atingere | ||
+ | * fctStartGame() → afisare pe ecranul LCD a mesajului initial | ||
+ | * fctStartGameHelper() → seteaza diverse valori | ||
+ | * getWord () → salveaza cuvantul introdus de un jucator, care urmeaza sa fie ghicit de al 2lea | ||
+ | * getLetterFromIn() → cifrele introduse prin intermediul senzorului de atingere sunt transformate in litere | ||
+ | * guessWord() → literele care sunt introduse de al 2lea jucator | ||
+ | * getLetter () → cifrele introduse cu ajutorul senzorului de atingere | ||
+ | * isLetterCorrect (char letter) → verifica daca litera introdusa face parte din cuvant | ||
+ | * update (int code) → afiseaza pe ecranul LCD-ului literele ghicite | ||
+ | * resetValues() → reseteaza valorile variabilelor folosite | ||
+ | * restartGame() → reinitializeaza jocul | ||
+ | * mesajFinale() → afisarea mesajului final | ||
===== Rezultate Obţinute ===== | ===== Rezultate Obţinute ===== | ||
- | <note tip> | + | Link demo: https://youtu.be/vSUZQqvBr90 |
- | Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru. | + | |
- | </note> | + | |
===== Concluzii ===== | ===== Concluzii ===== | ||
+ | Acest proiect m-a ajutat sa fixez anumite notiuni de PM. A fost o experienta foarte utila si distractiva sa conectez componentele fizic | ||
===== Download ===== | ===== Download ===== | ||
- | <note warning> | + | Arhiva: {{:pm:prj2022:imacovei:hangman.zip|}} |
- | O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-). | + | |
- | + | ||
- | Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:pm:prj20??:c?** sau **:pm:prj20??:c?:nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:** Dumitru Alin, 331CC -> **:pm:prj2009:cc:dumitru_alin**. | + | |
- | </note> | + | |
===== Jurnal ===== | ===== Jurnal ===== | ||
- | + | * 20 aprilie → alegere tema proiect | |
- | <note tip> | + | * 21 aprilie → creare paginia wiki |
- | Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului. | + | * 4 mai → comanda componente |
- | </note> | + | * 19 mai → scris codul pentru conectarea ledurilor si a lcd-ului la placuta |
+ | * 20 mai → scris codul pentru logica jocului | ||
+ | * 21 mai → conectare componente fizic si modificari cod | ||
+ | * 22 mai → scris codul pentru conectarea senzorului de atingere | ||
+ | * 27 mai → documentatia wiki | ||
===== Bibliografie/Resurse ===== | ===== Bibliografie/Resurse ===== | ||
- | <note> | + | * https://www.youtube.com/watch?v=NXZR0p-kX1A&ab_channel=RDIoTDEMO |
- | Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe **Resurse Software** şi **Resurse Hardware**. | + | * TTP229-datasheet |
- | </note> | + | * Shield pentru Arduino cu LCD si Tastatura (LCD 1602 cu Keypad)-datasheet |
+ | * https://docs.arduino.cc/learn/electronics/lcd-displays-datasheet | ||
- | <html><a class="media mediafile mf_pdf" href="?do=export_pdf">Export to PDF</a></html> | ||
+ | <html><a class="media mediafile mf_pdf" href="?do=export_pdf">Export to PDF</a></html> |