This is an old revision of the document!
Snake
Autor: Toma Ștefan-Mădălin
Grupa: 333CC
Introducere
Proiectul constă intr-o implementare a clasicului joc de "Snake".
Jucătorul controlează un punct pe un plan bidimensional.
Pe măsură ce înaintează, lasă o urmă, asemănătoare cu un șarpe în mișcare.
Jucătorul pierde atunci când șarpele lovește granița ecranului sau pe sine.
Jucătorul încearcă să mănânce iteme lovindu-le cu capul șarpelui.
Fiecare element consumat crește lungimea șarpelui, astfel încât evitarea coliziunii cu sine devine progresiv mai dificilă.
Descriere generală
TODO
Hardware Design
Denumire Piesa | Cantitate |
Arduino Uno | 1 |
Butoane | 4 |
Matrice LED MAX7219 | 4 |
Fire Mama-Tata | ? |
Fire Tata-Tata | ? |
Rezistente 100 KΩ | 5 |
Software Design
TODO
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
TODO
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
TODO
Download
TODO
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Bibliografie/Resurse
TODO
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.