Proiectul constă intr-o implementare a clasicului joc de "Snake".
Jucătorul controlează un punct pe un plan bidimensional.
Pe măsură ce înaintează, lasă o urmă, asemănătoare cu un șarpe în mișcare.
Jucătorul pierde atunci când șarpele lovește granița ecranului sau pe sine.
Jucătorul încearcă să mănânce iteme lovindu-le cu capul șarpelui.
Fiecare element consumat crește lungimea șarpelui, astfel încât evitarea coliziunii cu sine devine progresiv mai dificilă.
User-ul dispune de 4 butoane prin intermediul carora poate sa controleze directia curenta a sarpelui.
La coliziunea sarpelui cu un item lungimea ii va creste cu o unitate.
La sfarsitul oricarui joc se va afisa score-ul final al jucatorului si se va astepta un input pentru a incepe un nou joc.
Denumire Piesa | Cantitate |
---|---|
Arduino Uno | 1 |
Butoane | 4 |
Matrice LED MAX7219 | 4 |
Fire Mama-Tata | ? |
Fire Tata-Tata | ? |
Rezistente 100 KΩ | 5 |
Medii de dezvoltare:
Se folosesc urmatoarele 2 librarii:
Citirea si interpretarea inputului se face in functia loop(). Timer-ul 1 se ocupa cu verificarea restrictiilor jocului si automat de rendarea pe ecran la fiecare secunda. Procesului de rendare a fost optimizat prin pastrarea tuturor LED-urilor aprinse. Astfel singurele exceptii cand interactiunea cu interfata LEDMatrixMagic este necesara sunt:
TODO