Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2022:fstancu:minesweeper [2022/06/02 10:45]
hristofor.andreev [Bibliografie/Resurse]
pm:prj2022:fstancu:minesweeper [2022/06/02 10:48] (current)
hristofor.andreev [Software Design]
Line 31: Line 31:
 ===== Software Design ===== ===== Software Design =====
  
 +La inceput colorez tot ecranul in negru, dupa care desenez patratele ce reprezinta celule care pot avea, sau nu, bombele. Apasand pe o celula se verifica daca celula nu a fost, deja, apasata, in care caz se verifica daca e o bomba, caz in care se afiseaza "​Wasted"​ pe ecran negru si se termina joaca, sau se afiseaza o cifra in locul celului ce indica cate bombe sunt in zona 3 pe 3 a acelei celule. Scopul final al jocului este cel de a gasi toate minele, fara a apasa pe una din ele.
  
-Am folosit IDE-ul Arduino si biblioteca lui Joao Lopes pentru a desena lucrurile pe ecran. +Ideea randomizarii:
-https://​www.arduino.cc/​en/​software +
-https://​github.com/​JoaoLopesF/​SPFD5408 +
-https://​rheingoldheavy.com/​better-arduino-random-values/​ +
- +
-Codul pentru a obtine o randomizare adevarata pentru ca tabla de joc sa fie de fiecare data una noua si sa nu se repete +
- +
 "​Începem prin a arunca moneda noastră de opt ori, adunând rezultatele:​ cu cât răsturnați moneda de mai multe ori, cu atât este mai greu de ghicit. Apoi luăm acea valoare rezultată și folosim doar bitul cel mai puțin semnificativ... LSB-ul sumei a opt LSB... aceasta este o monedă bine randomizata. "​Începem prin a arunca moneda noastră de opt ori, adunând rezultatele:​ cu cât răsturnați moneda de mai multe ori, cu atât este mai greu de ghicit. Apoi luăm acea valoare rezultată și folosim doar bitul cel mai puțin semnificativ... LSB-ul sumei a opt LSB... aceasta este o monedă bine randomizata.
 Acum începem să construim stive de opt monede folosind acei biți. Fiecare bit generat este mutat cu „byteShift” la următoarea poziție de bit disponibilă până când toți cei 8 biți ai octetului sunt plini... adăugăm o monedă în stivă, apoi întoarcem încă 8 până când stiva noastră de 8 monede este completata. Acum începem să construim stive de opt monede folosind acei biți. Fiecare bit generat este mutat cu „byteShift” la următoarea poziție de bit disponibilă până când toți cei 8 biți ai octetului sunt plini... adăugăm o monedă în stivă, apoi întoarcem încă 8 până când stiva noastră de 8 monede este completata.
pm/prj2022/fstancu/minesweeper.1654155905.txt.gz · Last modified: 2022/06/02 10:45 by hristofor.andreev
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0