Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2022:fstancu:minesweeper [2022/06/01 03:08]
hristofor.andreev [Concluzii]
pm:prj2022:fstancu:minesweeper [2022/06/02 10:48] (current)
hristofor.andreev [Software Design]
Line 13: Line 13:
 ===== Descriere generală ===== ===== Descriere generală =====
  
-<note tip>+
 In urma a multe schimbari ale planului am ajuns la cea mai "​curata"​ versiune posibila a proiectului,​ cea in care ecranul lcd cu touch screen este conectat direct la Arduino, datorita faptului ca pinii corespunzatori ecranului isi gasesc loc pe placuta Arduino. In urma a multe schimbari ale planului am ajuns la cea mai "​curata"​ versiune posibila a proiectului,​ cea in care ecranul lcd cu touch screen este conectat direct la Arduino, datorita faptului ca pinii corespunzatori ecranului isi gasesc loc pe placuta Arduino.
-</​note>​+
  
  
Line 21: Line 21:
 ===== Hardware Design ===== ===== Hardware Design =====
  
-<note tip>+
 Lista de piese: Lista de piese:
     placuta Arduino Uno R3     placuta Arduino Uno R3
     Shield cu LCD grafic si touchscreen de 2.4"     Shield cu LCD grafic si touchscreen de 2.4"
-</​note>​ 
  
 +
 +{{:​pm:​prj2022:​fstancu:​arduino_minesweeper2.jpg?​200|}}
 +{{:​pm:​prj2022:​fstancu:​arduino_minesweeper1.jpg?​200|}}
 ===== Software Design ===== ===== Software Design =====
  
 +La inceput colorez tot ecranul in negru, dupa care desenez patratele ce reprezinta celule care pot avea, sau nu, bombele. Apasand pe o celula se verifica daca celula nu a fost, deja, apasata, in care caz se verifica daca e o bomba, caz in care se afiseaza "​Wasted"​ pe ecran negru si se termina joaca, sau se afiseaza o cifra in locul celului ce indica cate bombe sunt in zona 3 pe 3 a acelei celule. Scopul final al jocului este cel de a gasi toate minele, fara a apasa pe una din ele.
  
-<note tip> +Ideea randomizarii:​ 
-Am folosit IDE-ul Arduino si biblioteca lui Joao Lopes pentru ​desena lucrurile pe ecran+"​Începem prin a arunca moneda noastră de opt ori, adunând rezultatele:​ cu cât răsturnați moneda de mai multe ori, cu atât este mai greu de ghicit. Apoi luăm acea valoare rezultată și folosim doar bitul cel mai puțin semnificativ... LSB-ul sumei opt LSB... aceasta este o monedă bine randomizata
-https://www.arduino.cc/​en/​software+Acum începem să construim stive de opt monede folosind acei bițiFiecare bit generat este mutat cu „byteShift” la următoarea poziție de bit disponibilă până când toți cei 8 biți ai octetului sunt plini... adăugăm o monedă în stivă, apoi întoarcem încă 8 până când stiva noastră de 8 monede este completata. 
 +Odată ce avem teancul nostru de opt monede, îl folosim pentru a construi patru seturi de opt teancuri de monede. Când octetul nostru este umplut, îl adăugăm la valoarea cuvântului mutându-l peste cantitatea „wordShift” la următorul octet deschis disponibil... stivuim cele mai recente 8 monede peste orice stivă care era deja acolo până când avem 32 de monede."​ 
 +===== Rezultate Obţinute =====
  
-https://​github.com/​JoaoLopesF/​SPFD5408 
-</​note>​ 
  
-===== Rezultate Obţinute ===== 
- 
-<note tip> 
 Am obtinut un joc minesweeper de o dificultate setabila de utilizator(din cod), dar am observat niste diferente cu aplicatia de care ma folosesc pe telefonul mobil, ele fiind in mare marte niste feature-uri care ar fi foarte bine de avut, dar mai greu de realizat. Am obtinut un joc minesweeper de o dificultate setabila de utilizator(din cod), dar am observat niste diferente cu aplicatia de care ma folosesc pe telefonul mobil, ele fiind in mare marte niste feature-uri care ar fi foarte bine de avut, dar mai greu de realizat.
-</​note>​+
  
 ===== Concluzii ===== ===== Concluzii =====
Line 47: Line 47:
  
 ===== Download ===== ===== Download =====
-<note warning>+
 {{:​pm:​prj2022:​fstancu:​333cc_andreev_hristofor_minesweeper_pm.zip|}} {{:​pm:​prj2022:​fstancu:​333cc_andreev_hristofor_minesweeper_pm.zip|}}
-</​note>​+
  
 ===== Jurnal ===== ===== Jurnal =====
Line 59: Line 59:
 ===== Bibliografie/​Resurse ===== ===== Bibliografie/​Resurse =====
  
-<​note>​ +IDE-ul folosit 
-Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe **Resurse Software** şi **Resurse Hardware**+https://www.arduino.cc/​en/​software 
-</note>+ 
 +Biblioteca lui Joao Lopes folosita in cadrul proiectului 
 +https://​github.com/​JoaoLopesF/​SPFD5408 
 + 
 +Codul folosit pentru a obtine o adevarata randomizare a jocului 
 +https://​rheingoldheavy.com/​better-arduino-random-values/
  
 <​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?​do=export_pdf">​Export to PDF</​a></​html>​ <​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?​do=export_pdf">​Export to PDF</​a></​html>​
  
pm/prj2022/fstancu/minesweeper.1654042114.txt.gz · Last modified: 2022/06/01 03:08 by hristofor.andreev
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0