This is an old revision of the document!
Grupa: 334CC
Proiectul consta intr-un joc Tetris realizat cu ajutorul unei matrice de LED-uri. Jucatorul trebuie sa aseze piesele care apar in matrice astfel incat aceasta sa nu fie acoperita de ele. Cu cat jucatorul poate sa amane completarea cu piese a spatiului pe care il are la dispozitie, cu atat acesta este mai aproape de a castiga. Jucatorul castiga atunci cand rezista o anumita perioada de timp data de dificultatea jocului. Scorul se afiseaza pe un display, iar dificultatea (viteza, timpul) se regleaza cu ajutorul unui potentiometru. Rasplata pentru castig consta intr-o surpriza data catre jucator prin intermediul unui servomotor.
Scopul este castigarea premiului si voia buna:)
In momentul in care se pune in functiune ansamblul, pe display va aparea un mesaj care va spune ca se poate incepe jocul odata cu apasarea unui buton. Odata inceput jocul, jucatorul trebuie sa seteze dificultatea pe care o va avea pentru joc prin intermediul potentiometrului (timpul cat trebuie sa reziste si viteza cu care coboara piesele), dupa care se poate da start la joc de pe acelasi buton ca inainte. Piesele care trebuie asezate cat mai bine pe matricea de LED-uri sunt reprezentate prin LED-uri aprinse. Jucatorul le poate roti sau misca stanga-dreapta cu ajutorul a 4 butoane. Jocul se incheie atunci cand se termina timpul setat pentru joc sau cand jucatorul a pierdut. Daca acesta a castigat, atunci, prin intermediul servomotorului, jucatorului ii va fi acordat premiul.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.