This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2022:dene:tetris [2022/05/27 23:20] dorian.verna |
pm:prj2022:dene:tetris [2022/05/27 23:49] (current) dorian.verna [Rezultate Obţinute] |
||
---|---|---|---|
Line 67: | Line 67: | ||
===== Rezultate Obţinute ===== | ===== Rezultate Obţinute ===== | ||
- | <note tip> | + | Proiectul arata in felul urmator: |
- | Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru. | + | |
- | </note> | + | |
+ | {{:pm:prj2022:dene:verna_dorian_poza_proiect.jpeg?600|}} | ||
+ | |||
+ | Mai jos este un demo: | ||
+ | |||
+ | * https://drive.google.com/file/d/1kuXiZmQBcJuJSCksjTUPsMBVEaROCct0/view?usp=sharing | ||
===== Concluzii ===== | ===== Concluzii ===== | ||
+ | Am intalnit o serie de concepte noi in timpul realizarii proiectului. Am invatat cum sa conectez cele 4 matrice la microcontroller si sa realizez operatii cu servomotorul si display-ul. | ||
+ | Mare parte din proiect a constat in programarea jocului, acolo am intampinat si cele mai mari dificultati, dar per total consider ca a fost o experienta reusita:) | ||
===== Download ===== | ===== Download ===== | ||
- | <note warning> | + | Mai jos este link-ul catre repo-ul meu de github unde am realizat implementarea proiectului: |
- | O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-). | + | |
- | + | ||
- | Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:pm:prj20??:c?** sau **:pm:prj20??:c?:nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:** Dumitru Alin, 331CC -> **:pm:prj2009:cc:dumitru_alin**. | + | |
- | </note> | + | |
+ | * https://github.com/dorianverna17/Tetris | ||
===== Jurnal ===== | ===== Jurnal ===== | ||
+ | * 12.05 - alegere tema | ||
+ | * 15.05 - 16.05 - cumparare piese | ||
+ | * 15.05 - realizare miscare piese pe matrice | ||
+ | * 17.05 - completare joc | ||
+ | * 18.05 - conectare display, potentiometru | ||
+ | * 19.05 - realizare mecanism servomotor si legare la microcontroller | ||
===== Bibliografie/Resurse ===== | ===== Bibliografie/Resurse ===== | ||