Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2022:dene:retro-game-console [2022/05/27 22:22]
alexandru.bejan0708 [Concluzii]
pm:prj2022:dene:retro-game-console [2022/05/27 22:31] (current)
alexandru.bejan0708 [Download]
Line 48: Line 48:
 ===== Software Design ===== ===== Software Design =====
  
-Ca mediu de dezvoltare pentru am ales Arduno IDE. +Ca mediu de dezvoltare pentru ​proiect ​am ales **Arduno IDE**
-Am folosit biblioteca "​LiquidCristal_I2C"​ pentru controlul display-ului LCD 1602 prin I2C. Bibliotecile "​SPI.h",​ "​Adafruit_GFX.h"​ si "​Adafruit_PCD8544.h" ​ au fost folosite pentru controlul display-ului de Nokia, prin proticolul ​SPI.+Am folosit biblioteca "​LiquidCristal_I2C"​ pentru controlul display-ului LCD 1602 prin I2C. Bibliotecile "​SPI.h",​ "​Adafruit_GFX.h"​ si "​Adafruit_PCD8544.h" ​ au fost folosite pentru controlul display-ului de Nokia, prin protocolul ​SPI.
  
-Funcționalitatea proiectului a fost spartă in funcții pentru a fi mai usor de uramtit ​cursul execuției programului.+Funcționalitatea proiectului a fost spartă in funcții pentru a fi mai usor de urmarit ​cursul execuției programului.
  
 In loop în funcție de valoarea unei variabile de stare a programului,​ se poate ajunge în funcția responsabila pentru meniul principal, in diversele meniuri pentru setari ale consolei, in modul de joc sau in ecranul de final al jocului. In loop în funcție de valoarea unei variabile de stare a programului,​ se poate ajunge în funcția responsabila pentru meniul principal, in diversele meniuri pentru setari ale consolei, in modul de joc sau in ecranul de final al jocului.
Line 79: Line 79:
 ===== Download ===== ===== Download =====
  
-<note warning>​ +Fisierele folosite in cadrul ​proiectului: ​{{:pm:prj2022:dene:bejan_alex_proiect_pm.zip| Arhiva Proiect}}
-O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării ​proiectului: ​surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-). +
- +
-Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:​pm:​prj20??:​c?​** sau **:​pm:​prj20??:​c?:​nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:​** Dumitru Alin, 331CC -> **:pm:prj2009:cc:dumitru_alin**. +
-</​note>​+
  
 ===== Jurnal ===== ===== Jurnal =====
pm/prj2022/dene/retro-game-console.1653679322.txt.gz · Last modified: 2022/05/27 22:22 by alexandru.bejan0708
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0